WildWings schreef:denk je nou echt dat een dier die link legt?
Blijkbaar wel als je de verhalen zo leest
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:denk je nou echt dat een dier die link legt?
Chiqa schreef:WildWings schreef:denk je nou echt dat een dier die link legt?
Blijkbaar wel als je de verhalen zo leest
Echte dierenmensen denken doorgaans... zo hard als het moet, maar zo zacht als het kan! WildWings schreef:Onzin, en pure dierenmishandeling. Zoals ik al zeg... met een kind doe je dat ook niet.
Chiqa schreef:Levita, had er mss even bij moeten zeggen dat ik dit eenmalig doe,

WildWings schreef:Je ziet niet aan wat er zo verschrikkelijk aan is? Dan mag je serieus m'n vraag beantwoorden... heb jij je kinderen, of ga jij je kinderen ook op die manier zindelijk maken?
Chiqa schreef:Nee heb geen kinderen, maar dan nog een kind ga ik niet vergelijken met een kat,
of moet ikd at nader uitleggen? Want dan gaan we wel erg offtopic vind je ook niet?
Sorrie maar ik ga niet allemaal gedragstherapuiten inschakelen, allerlij kattenbakvullingen in huis halen
of nog erger naar het asiel brengen (Val in herhaling nu)
omdat dit gedrag met één simpele handeling opgelost kan worden, punt.
Hier werkt het en daar is het voor mij echt de kous af als je het niet heel erg vindt

WildWings schreef:Jij zegt echter 'maar dan nog een kind ga ik niet vergelijken met een kat', kortom: je ontwijkt de vraag, dat is iets anders dan antwoorden
Chiqa schreef:Nee heb geen kinderen, maar dan nog een kind ga ik niet vergelijken met een kat,
Chiqa schreef:En omdat ik niet offtopic wilde gaan heb ik daar geen concreet antwoord op gegeven
Chiqua schreef:Ik heb jou exact antwoord gegeven op je vraag

Iemand die niets over heeft voor z'n dieren en liever de makkelijke weg kiest dan de meer correcte... want stel dat iets wat moeite of tijd kost, pfoe, en tja het zijn maar katten he?
Wildwings, je punt is duidelijk, jij bent meer van de gegronde zachte aanpak. Chiqa straft alleen op deze manier als ze dat nodig vindt, en ik ook. Laat ieder lekker in zn waarde zeg.
WildWings schreef:Ik weet het niet Quellian, kan het niet zo zijn dat de kat nu de bak met pijn associeert, doordat hij met een blaasontsteking/blaasgruis op de bak zijn behoeftes wilde doen en toen pijn ervaarde? Dat hij zegmaar daardoor nu een negatieve ervaring/gedachte/gevoel aan de bak koppelt en daarom zijn behoeftes niet op de bak wilt doen? Ik heb geen ervaring met katten hoor, daarom is het meer een soort hersenspinsel :+
dat leert zn moeder hem! En het zadel ook, doet moeder in de wei voor.
Koortje schreef:Geen ervaring met katten, maar wel de mensen de les lezen die katten hebben?
En maar aankomen met rare argumenten, kromme beredenaties, geen antwoord geven op vragen en vooral god betere het te LUI zijn om een andere manier te zoeken of om moeite te doen voor je beest (Chiqa). Dan verdien je toch geen beesten als je niet eens een andere manier wilt zoeken maar liever the easy way gaat die iedere dierenarts of cattery of niet-ouderwetse fokker je per definitie zal afraden?
Koortje schreef:Hier heb ik dan wel even wat meer moeite mee.![]()
Geen ervaring met katten, maar wel de mensen de les lezen die katten hebben?![]()
) doe je het niet, dus IMO met katten al helemaal niet, die zullen nog minder gauw de link leggen. Chiqa schreef:En Koortje dat was presies de reden waarom ik geen antwoord kon geven op de vraag of ik mn kind ook door de luier haalde, appelen met peren.
En mensen, geen ruzie maken in dit topic..er is al zoveel oorlog op de wereld

Ariel heeft vanacht (in de keuken), op de kattenbak geplast!
we gaan de goede kant op!
Dick was vanmorgen om 05.15 al wakker en ging met alle geweld keihard tegen de deuren krabben...
Ik denk dat het een gedragsprobleem is..