marleen_usar schreef:Dat werkt niet bij iedere pup denk ik, want sommige schrikken dan misschien als je een speeltje gooid.
Een speeltje maakt geen lawaai, een blikje wel, ze begrijpen het drommels goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Dat werkt niet bij iedere pup denk ik, want sommige schrikken dan misschien als je een speeltje gooid.
marleen_usar schreef:Plastic neerleggen met daar overheen een krant, als de hond er op wil plassen trek je aan het plastic.De hond schrikt en houd zijn plas op en dan de hond snel buiten zetten.
marleen_usar schreef:Plastic neerleggen met daar overheen een krant, als de hond er op wil plassen trek je aan het plastic.De hond schrikt en houd zijn plas op en dan de hond snel buiten zetten.
HBVisser schreef:Als jij later met je hond de sport in wil zal hij lang niet zo gemotiveerd zijn. Jij bent immers niet alleen leuk meer. Tuurlijk zal je hond er wel groot om worden maar jullie band is niet zoals hij zou kunnen zijn.
Mijn honden zijn ook niet heilig hoor. Ze hebben echt wel eens iets kapot gemaakt. Vooral de kruising had er een handje van, met name schoenen. Toch zijn we er zonder harde opvoedingsmethoden uitgekomen.
Prisca schreef:Als ze dan op de grond plaste dan zette ik haar erin en kwartje viel snel en dan snel naar buiten. Soms moeten ze de nadelen voelen als ze wat doen dan zullen ze er sneller van leren.
Brainless schreef:@Prisca dus jij traint jouw tweeling net als je honden???