Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Ik was de laatste keer voor enten geloof ik 40 euro kwijt, maar DA-kosten zijn heel verschillend.
Verder ben ik per maand 20 euro aan voer (Royal Canin) kwijt.
2 keer per jaar ontwormen (Profender), 10 euro per keer.
En dan de kattenbakvulling erbij, dan kom ik op ruim 25 Euro gemiddeld per maand denk ik.
Chiqa schreef:Ik ent alleen de eerste drie jaar, daarna is het niet meer nodig.
Goed juist dat je informeerd wat het gaat kosten, beter dan dat je je hierin vergist!
arnjojo schreef:rond de 30 a 40 euro en een pilletje maximaal 10 euro
arnjojo schreef:rond de 30 a 40 euro en een pilletje maximaal 10 euro
Vedette schreef:Ons eerste katje is er! Een siamees katertje. We waren gelijk verliefd op hem. Heel nieuwsgierig en speels en totaal niet bang aangelegd! In de auto was hij ook heel rustig (reis van 1 uur en 15 min). Hij heeft bijna niet gemiauwd. Nu is hij de boel in huis aan het verkennen.
Hij heeft alleen wel een navelbreuk... Hopelijk is dit niet heel schadelijk?
Sowieso laat ik hem binnekort door de dierenarts checken, hij heeft een gezondheidsverklaring en hij moet over twee weken voor de tweede enting, dan wil ik hem gelijk laten checken, samen met het andere kittentje die we hopelijk maandag gaan halen.
Chippen wil ik ook gaan doen, maar omdat de katten niet echt naar buiten kunnen, wacht ik daar nog even meeMijn moeder vertede dat ze bij de dierenarts bij mij in Vianen in juni of juli altijd een gratis chipmand hebben, dus ik wil eigenlijk tot dan wachten