Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

als ze er niet mee speelt laat ze zich wel random op tafel vallen waardoor het alsnog bijna om gaat. Maar het is echt een lieverd en zo gezellig! Ik moet wel nog echt wennen aan haar geklets, ik denk elke keer dat er iets is als ze naar de bak gaat en miauwt of random loopt te miauwen of andere geluidjes te maken, ben ik van Woezel en Pip niet gewend
Druif_01 schreef:Bella, ze is ook echt super schattig en echt heel lief. Ik vind die staart van Faye echt prachtig! Zo mooi zo’n volle staart! Hoe gaat het met de dames samen met Tail?
Barbara, hahaha ik vind het wel grappig dat je zo je eigen katten uit elkaar kunt houden. Ze hebben allemaal hun eigen geluid. Woezeltje heeft nooit echt leren miauwen geloof ik, want dat was altijd meer een miiiiew, net een kitten. Pippie miauwt alleen als ze iets wil en dat klinkt als een normale kat haha. Mollie heeft echt een enorm arsenaal. Dat gaat van miauwen tot prrrrrri en alles daar tussenin. Ik vind het echt gezellig!
Faye blijft het proberen gelukkig.
purny schreef:Druif_01 schreef:Ga je dan toch even wachten voor de zekerheid Purny?
Oooh maar Bellatrix, dat gaat toch wel langzaam de goede kant uit! Dat is heel fijn! En als er in elk geval rust in huis is scheelt dat al een hele hoop.
Het kon geen kwaad zei ze.

DGM schreef:Ik heb het 2x mee gemaakt, toevallig bij moeder en dochter. Beide heb ik moeten herplaatsen want ondanks een hele langzame her-introductie is het nooit meer goed gekomen.
Ik zou dus zelf nooit 2 nesten tegelijk doen.
Druif_01 schreef:Dat lijkt me echt super vervelend als dan ineens de rust in huis volledig weg is omdat ze elkaar niet meer kunnen handelen. Verdrietig ook wel en een hoop stress in huis voor je dieren, maar ook voor jezelf.
Mollie begrijpt werkelijk niet hoe wij haar een draakje kunnen noemen, ze is toch super schattig![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn handen vindt ze geweldig leuk speelgoed, dus ik loop continue met muisjes etc rond om haar dan direct die te geven om mee te spelen ipv mijn handen. En alles wat op tafel staat is ook niet veilig, drinkflessen, glazen, mokken en vooral onze vilten onderzetters…:roll:als ze er niet mee speelt laat ze zich wel random op tafel vallen waardoor het alsnog bijna om gaat. Maar het is echt een lieverd en zo gezellig! Ik moet wel nog echt wennen aan haar geklets, ik denk elke keer dat er iets is als ze naar de bak gaat en miauwt of random loopt te miauwen of andere geluidjes te maken, ben ik van Woezel en Pip niet gewend
BarbaravdW schreef:Ik vind het kletsen zo gezellig, ik maak me ook altijd zorgen als het te stil is of als ik geen antwoord krijg...
"Poesjes, waar zijn jullie?" Wrrrrauw (=Rick) IEIEIEIEIEE (=Pili) Mrrrrrieuw? (=Snoot) Mrauwauwau (=Ronja). Pili klinkt echt als een knijpbeestje haha, hij kijkt er ook heel serieus bij en dan zn bek wagenwijd open en dan IEIEIEIE (vroeger heel zachtjes, inmiddels wat meer volume ontwikkeld).
Vandaag ga ik met Ronja naar de homeopatische dierenarts, even zien of daar nog wat ondersteuning voor de jeuk vandaan kan komen. Het arme ding lijkt ook echt wat minder vrolijk en gezellig de laatste tijd...
Bellatrix schreef:
Druif_01 schreef:Over marktplaats gesproken, ik ben gister voor de grap eens gaan kijken naar aanbieders van Ragdoll kittens…van sommige springen de tranen je spontaan in de ogen.