Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

purny schreef:God wat ben ik blij dat ik niet thuiswerk met meetings nu Lilly krols is... T kind trok ff dr bekkie open...

Druif_01 schreef:Oh dat denk ik ook wel. Mollie hobbelt nu ook vrolijk beneden rond, maar plassen en poepen vindt ze blijkbaar te spannend nog beneden. Nou ja, als dat het ergste is. Je moet zo’n beestje ook de tijd geven om te wennen. Eten en drinken komt ook vanzelf, wij hebben ook geen honger als we iets spannend vinden.
c_alsemgeest schreef:purny schreef:God wat ben ik blij dat ik niet thuiswerk met meetings nu Lilly krols is... T kind trok ff dr bekkie open...
Jaa krolse katten
Heb ik nog een grappig verhaal over
Mijn collega had vroeger 2 krolse Siamezen, tegelijk dus ellende.
En die hebben al een vrij harde stem van nature... toen ze krols aan het blèren waren hadden de buren de politie gebeld omdat ze "kinderen" hoorden krijsen en ze wisten dat dat homo stel geen kinderen had![]()

Yom schreef:Ik ben jaloers op mensen die katten hebben die gewoon blijven liggen als ze gekamd worden of klitten er uit moeten. Cliff blijft van links naar rechts lopen en daar kom ik echt handen bij te kort
En van Xena kan ik rustig een pets verwachten
Yom schreef:Ik ben jaloers op mensen die katten hebben die gewoon blijven liggen als ze gekamd worden of klitten er uit moeten. Cliff blijft van links naar rechts lopen en daar kom ik echt handen bij te kort
En van Xena kan ik rustig een pets verwachten
.
allemachtig wat een beest haha! Ze heeft inmiddels ook het luikje naar de berging ontdekt
daar ziet ze Pip natuurlijk doorheen gaan. Ze vindt het geweldig. Nu scheurt ze dus zonder angst elke keer door het luikje naar de berging. Klimt daar in de wasmachine enzo haha, wat een beest. Vanuit daar is alleen ook het luikje naar buiten (naar onze afgeschermde tuin), maar ik weet niet of ze nog te klein is om al buiten rond te scharrelen.

Wat een heerlijk dier is ze Druif! Dat slapende snuitje ook