Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ze hebben er toestemming voor gevraagd. Een hond doodschieten is ook niet zo makkelijk, je moet wel goed kunnen richten, als zo een dier aangeschoten blind van woede en angst op je af komt en je aanvalt, omdat het een roofdier is en vecht voor zijn leven, dat realiseer je je nl wel als je richt.
Mistic schreef:russel schreef:Ze hebben er toestemming voor gevraagd. Een hond doodschieten is ook niet zo makkelijk, je moet wel goed kunnen richten, als zo een dier aangeschoten blind van woede en angst op je af komt en je aanvalt, omdat het een roofdier is en vecht voor zijn leven, dat realiseer je je nl wel als je richt.
Als dit zo echt gebeurd is ga je imo niet eerst je leidinggevende opbellen/oproepen om toestemming te vragen of je mag schieten.
Op zo'n moment denk je niet eerst maar doe je.
Ik vind het verhaal van beide kanten niet goed genoeg om het zomaar te geloven. Helaas zullen we het echte verhaal nooit te horen krijgen.
russel schreef:Ik vind trouwens dat je de politie in Nederland en in Belgie niet met elkaar kan vergelijken. TS doet dit dus wel. Die culturen zijn anders, de regels zijn ook anders.
Amigo_tje schreef:russel schreef:Ik vind trouwens dat je de politie in Nederland en in Belgie niet met elkaar kan vergelijken. TS doet dit dus wel. Die culturen zijn anders, de regels zijn ook anders.
Waar zeg ik in godsnaam dat ik de politie in NL vergelijk met de Belgische????!!
Ik heb da noooooit gezegd. Ik wou gewoon NL en BE laten weten met wat voor politie we hier zitten.
Je moet goed lezen voor je conclusie's trekt! Ik weet ook wel dat je de mentaliteit en cultuur van NL en BE niet KAN vergelijken!
russel schreef:Amigo_tje schreef:Waar zeg ik in godsnaam dat ik de politie in NL vergelijk met de Belgische????!!
Ik heb da noooooit gezegd. Ik wou gewoon NL en BE laten weten met wat voor politie we hier zitten.
Je moet goed lezen voor je conclusie's trekt! Ik weet ook wel dat je de mentaliteit en cultuur van NL en BE niet KAN vergelijken!
Kijk eens naar je logootje die je in het begin hebt geplaatst? is een logo van de Nederlandse politie..
Klara16 schreef:Amigootje, waarom vind je de versie die Russel hier aanhaalt ongeloofwaardig? het klinkt toch allemaal heel logisch. de versie van BLID daarentegen rammelt aan alle kanten.
renate85 schreef:Dit is het mailadres van de politie commissaris van Asse : ******
Hou het een beetje netjes aub in de mail
katiavl schreef:Persoonlijk geloof ik niet dat alle waarheden middenin liggen. Sommige mensen zijn gewoon blind voor hun eigen toedoen, en schuiven alles op iemand anders
renate85 schreef:Dit is het mailadres van de politie commissaris van Asse : *knip*
Hou het een beetje netjes aub in de mail
Mistic schreef:Ik vraag me af of de politie commissaris van Asse hier wel op zit te wachten.
Wij zijn immers geen partij in deze zaak.
Amigo_tje schreef:En toch denk ik dat beide partijen de versie zal vertellen die voor hun het beste uitkomt.
Natuurlijk gaan de eigenaars niet het verhaal vertellen dat de politie verteld. Dat zou maar al te raar zijn.
Ze zijn hun hond kwijt en dan nog es de politie gelijk geven?
En de politie zal wel het grootste deel van de waarheid vertellen, dat ben ik wel zeker. Maar tóch zullen ook zij het verhaal vertellen wat voor hen het voordeligste uitkomt.
Daarom zeg ik ook dat we sommige waarheden (welke zullen we mss nooit weten) tussen beide verhalen in moeten zoeken.
PS: mss dat e-mailadres even weghalen? Ik denk niet dat die agent boodschap heeft aan een paar mensen die hem de huid gaan volschelden.
Adil18 schreef:Juist. We hebben hier de versie van de hondenbezitters, de versie van de politie en dan is er ook nog eens de waarheid...Helaas denk ik dat die niet zo makkelijk boven tafel gaat komen...
Wat ik me wel echt afvraag: kende de zogenaamde buurman de hond niet? hij zou toch moeten weten of het beest echt vals was of niet...En ja, misschien heeft hij de hond wel getreiterd, wie weet....