Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rommeke schreef:ja, je had ook gereageerd in mijn topic !
erg jammer idd,ik heb helaas nog niemand voor ze, had wel iemand die had gereageerd in mijn topic dus ik hoop daar nog iets meer van te horen
salsaentango schreef:rommeke schreef:ja, je had ook gereageerd in mijn topic !
erg jammer idd,ik heb helaas nog niemand voor ze, had wel iemand die had gereageerd in mijn topic dus ik hoop daar nog iets meer van te horen
dat is toch al een tijdje geleden.? dat zijn die mooie caafs![]()
nou hopen dat ze wel een nieuw baasje krijgenveel succes
salsaentango schreef:rommeke schreef:ja, je had ook gereageerd in mijn topic !
dat is toch al een tijdje geleden.? dat zijn die mooie caafs![]()
nou hopen dat ze wel een nieuw baasje krijgenveel succes
salsaentango schreef:een nijn kan idd een cavia dood trappen als hij wil en soms niet eens expres... cavia heeft ook extra vit c nodig omdat ze dt niet aanmaken en een nijn wel.. maar dan kan je beter als je toch ze samen wil doen dan kan je beter voer met exra vit c kopen![]()
@ rommeke: jammer dat ze weg moeten zeg.. groningen is denk te ver weg anders was hier wel een opvang die rustig een goed baasje zocht haha
marleen_usar schreef:Wij hebben een dwerg konijn en willen daar een cavia bij zetten,hoe oud moet die cavia dan zijn.Ik heb een boekje en daar staat in dat een cavia dan minimaal 5 maanden moet zijn.Wij hebben altijd cavia,s gehad maar nog nooit bij een konijn neer gezet in het hok.
x_Charlie schreef:Ik schrok me vanochtend eventjes kapot joh! Ik had net de nageltjes geknipt van een van mijn cavia's, begint ze opeens allemaal bloed te niezen..Dus ik me ma roepen, zei stuk keukenpapier er tegenaan en een nat schoon vaatdoekje. En het ging maar door, heel het kleedje waar ze op zat zat helemaal onder de bloedspetters. Mijn moeder belde toen maar eventjes naar de dierenarts, om te vragen wat we er het beste tegen konden doen. Maar gelukkig stoptte Moppie al wat met niezen. Toen heb ik nog even een halfuurtje met haar gezeten en toen was het al over. Wat was dit eventjes schrikken zeg!
x_Charlie schreef:Ik schrok me vanochtend eventjes kapot joh! Ik had net de nageltjes geknipt van een van mijn cavia's, begint ze opeens allemaal bloed te niezen..Dus ik me ma roepen, zei stuk keukenpapier er tegenaan en een nat schoon vaatdoekje. En het ging maar door, heel het kleedje waar ze op zat zat helemaal onder de bloedspetters. Mijn moeder belde toen maar eventjes naar de dierenarts, om te vragen wat we er het beste tegen konden doen. Maar gelukkig stoptte Moppie al wat met niezen. Toen heb ik nog even een halfuurtje met haar gezeten en toen was het al over. Wat was dit eventjes schrikken zeg!