Rock schreef:Barfende bengalen!!!
Ze zien er super uit! En wat groeien ze hard zeg!
Niet volledig op vers hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rock schreef:Barfende bengalen!!!
Leonoor schreef:Rock schreef:Barfende bengalen!!!
Niet volledig op vers hoorMaar wel elke dag een portie of 2.
Rock schreef:Super! Wij willen onze kat ook laten overstappenWat geef jij ze daar? Ik zie gehakt, en...?
Lontje schreef:wat een heerlijke bekkies! En al die verschillende uitdrukkingen in die oogjes!
![]()
je mag trots zijn op dit nestje ze zijn echt prachtig om te zien gewoon!
MamaMiesje schreef:Bezorgt het je inspiratie Lontje?
sheela schreef:Ik las dat jij de kittens lamshart-hamburgers van de Rodi voert. Dat advies kreeg ik ook voor onze verzorgkittens die nogal aan de diarree waren. Nu zijn ze er een beetje op uitgegeten en eten het niet meer zo fanatiek. Het vorige nest gaf ik rauwe lamshart. Die moeder moest 5 kleintjes zogen en ik vond dat ze goed voer nodig had en niet alleen blik (krijg ik van het asiel waar ik de kittens ook van heb). Dus kocht ik zelf hele lamsharten en sneed dat in stukjes. Die kittens kwamen na een tijdje via mijnbroek op het aanrecht geklommen om het onder mijn vingers vandaan te eten. Die smulden volop . Voor deze drie lummels die ik hier nu nog heb, heb ik ook stukjes rauwe lamshart, maar dat vinden ze maar zo-zo. Deze zijn ook al ouder als die lieve krummeltjes van jou: 12 weken zijn ze.
Maar die lieve prutjes van jou zien er goed uit hoor! En elke keer weer van die schattige foto's. Zo zijn al die zorgen niet voor niets, want ze doen het nu erg goed. Laat je de moeder t.z.t nog een keer dekken of is de baarmoeder verwijderd? Vooral nog veel plezier toegewenst met die kleintjes, want dit is gewoon genieten van die lieve kleintjes! Ja toch?
Lontje schreef:MamaMiesje schreef:Bezorgt het je inspiratie Lontje?![]()
![]()
als ik het topic open en de foto's zie staan mijn potloden al te dansen
vooral deze foto straalt zoveel uit vind ik:
http://i127.photobucket.com/albums/p123 ... 0032-2.jpg
Leonoor schreef:Houd je vooral niet in hoor
Lontje schreef:Leonoor schreef:Houd je vooral niet in hoor
Dat laat ik me geen 2x zeggen![]()
Dank je wel!!
MamaMiesje schreef:Heb je haar topics wel eens gezien op UK?
Echt súper hoor!!