Moderatoropmerking:
Even een paar opmerkingen bij dit topic voordat deze in een persoonlijke vete tussen een aantal mensen ontaard:
Dit topic gaat niet over de RAD maar over een bijtincident. Dat het als gevolg daarvan zich ontwikkeld heeft tot een topic over hondengedrag, prima, maar de RAD en alles wat daarmee samenhangt kan in het volgende topic besproken worden:
viewtopic.php?f=73&t=785252&hilit= . Op de één of andere manier schijnt elke discussie waar het woord hond in voorkomt op de RAD uit te draaien en aangezien dat niet de bedoeling is, verwachten wij dat er alleen in het door mij genoemde topic over de RAD gediscussieerd wordt.
Deze discussie gaat over honden en hun gedrag. Persoonlijk worden naar andere mensen voegt niks toe en laat alleen maar zien dat je op dat moment geen inhoudelijke argumenten hebt. Het lijkt mij voor iedereen ondertussen meer dan duidelijk dat er hier mensen met verschillende meningen discussieeren, als je dat niet kan accepteren en als je denkt dat je mensen daarom op het persoonlijke vlak kan aanvallen, dan is het misschien verstandiger om niet meer in dit topic te reageren. Vanaf nu wordt er dus verwacht dat er inhoudelijk op basis van de argumenten gediscussieerd wordt.
Als laatste, er wordt op basis van een nogal summier bericht behoorlijk gespeculeerd over de toedracht en de schuldvraag. Hier geldt ook, als je niet weet wat de ware toedracht is, beperk je dan tot de bekende feiten zonder te speculeren over schuldvraag en wat er precies gebeurd is.
Aangezien dit topic van een nieuwsbericht naar een discussie over het gedrag van honden veranderd is, verplaats ik het naar BB.