Snoevie schreef:het gaat er om,dat veel 'pitbullachtige' honden worden aangekocht door eigenaren die er verkeerde bedoelingen mee hebben en ze dan ook agressief opvoeden.
met veel van die honden is toendertijd ook doorgefokt,en ik geloof zeker dat ze daarom ook aan hun slechte naam komen.
ik kan alleen maar uit persoonlijke ervaring zeggen dat het niet klopt,of dat ze iig dan grondig verpest zijn door hun foute eigenaren
griebels schreef:het verbod wordt in het filmpje niet aangehaald. ze willen gewoon laten zien dat de vooroordelen van deze honden niet juist zijn.
Honden worden gemaakt door de mens, uitzonderingen daargelaten maar die heb je bij alle rassen.
elke hond kan agressief worden,en GEMAAKT worden...Ik heb een sint-bernard nou schat van een
hond,iedereen loopt er met een grote boog omheen en ik heb een maltheser en dat is me toch
een ettertje en een vel ding.
Er zijn alleen wel rassen die sneller agressief te maken zijn.Alleen denk ik niet dat ze zo geboren worden...En we zouden eigenlijk de eigenaren aan moeten pakken.
een hond die bijt,en agressief is ja moet afgemaakt worden maar een hond zonder papieren
die lief is vind ik onzin. Maar staat nou eenmaal in de wet dat ''pitbuls'' niet gehouden mogen
worden. En ook staffords zonder papieren moeten hieraan geloven hoe lief ze ook zijn en hoe
NIET eens ik het hier mee ben,maar dat is persoonlijke mening