Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ookami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 19:59

Farouche schreef:
-Dieren aan het woord
-Praten met dieren
heb ik ook gelezen, en leuk joh, dat je mag mee lopen. Zo heb ik ook contact gehad met Irene Bras..

De visualiseermethode, bedoel je die, dat je bij jezelf denkt dat het dier terug praat? of je 'beschermding'

Neen, ik bedoel dat je visualiseert wat je het dier wilt laten doen. Niet dat het dier het daarom ook doet
Ik heb dat eens geprobeert om mijn konijn terug in haar kooi te kijgen omdat dat anders een heel gedoe werd. Ik visualiseerde dan mijn konijn die haar hok insprong, en plots liep ze naar haar kooi en sprong erin.
Ik heb daar toch wel even met open mond gestaan

Waar ik het moeilijk mee heb, is om mijn hoofd leeg te maken en mij alleen maar op het dier te concentreren. Niet dat ik concentratie-problemen heb, ik kan makkelijk lezen als er een hoop kabaal is, maar er komen altijd vragen enzo in mij op.
En ik weet ook niet hoe ik kan zien of het dier mijn boodschap ontvangt, en wanneer ik een antwoord mag verwachten.

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:04

dat gasprek van deze pagina wat leuk met dta kindje wel zielig dat ze echt wilt houden njaa leuke volgens mij klopt het:D

Twaalf

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:07

Mooi gesprek Sienna!

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 20:09

ja he die vond ik ook moi:)

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 21:03

Sienna: wat een ontzettend mooi gesprek zeg, met dat veulentje enzo. Het lijkt me echt een lief paard.

En ja ik maak ook gebruik van die visualisatie, alleen bij mij lukt dat niet altijd.. Maarja nog even doorleren

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 21:23

Allereerst Sienna heel erg bedankt om dit te doen!
Ik heb er ook telkens in het rood wat bijgeschreven...
Sienna schreef:

Hallo Debby ben je daar?

ja ik ben hier

Ik ben Sienna, ik kom je wat vragen stellen namens je vrouwtje wil je dat?

Ja heel erg graag!

Hoe gaat het met je?

Het gaat wel, ik beneenzaam en voel me op het moment niet erg gelukkig.

Hoe komt dat?

M’n vrouwtje is er wel vaak hoor, maar ze is er niet helemaal voor mij alleen, ik moet haar delen en dat vind ik niet fijn. Ik zou graag willen dat ze al haar aandacht aan mij zou geven. Ik denk ook dat er wat met haar aan de hand is , ze is de laatste tijd een beetje stil en afwezig, ik maak me zorgen. Het gaat niet zo goed met haar..
Ja het klopt dat ik mijn aandacht moet verdelen, ze staat samen met mijn zus haar paard en de pony van mij en mijn zus samen. Ik wil ook dat de andere paardjes dan wat aandacht krijgen maar ik zal proberen om toch wat meer tijd met haar door te brengen. Dat het niet zo goed met mij gaat was omdat ik vond dat Debby de laatste tijd nogal anders was, ik maakte mij ongerust over haar.

Ik leg haar uit dat ik de situatie van haar vrouwtje niet ken, en dat ze haar alleen kan helpen door naar haar te luisteren en haar liefde te geven.

Is er meer aan de hand?
Ja ik ben eenzaam, er zijn wel paarden maar echte vrienden heb ik niet, wel gehad vroeger, vroeger had ik ook een kindje, zo lief en zo klein. Helaas is ze te vroeg bij me weg gegaan.. Ik mis haar enorm! Het was een engeltje!

Zou je graag nog eens een kindje willen?

Ja dol graag ik mis het moeder zijn erg, ik heb meerdere kinderen gehad en opgevoed dat vond ik fijn, ik ben een echte mama. Ik geniet van de kleintjes om me heen, vroeger stond ik op een wei met veel andere moeders met kinderen, dat was een fijne tijd. Ik zou wel graag een kindje krijgen dat ze niet bij me weg halen, ik vond het altijd erg pijnlijk dat m’n kindjes zo snel bij me weggehaald werden, ik kan het ook niet begrijpen deed ik iets verkeerds?
Toch heeft ze maar 1 veulentje echt gekregen.. Maar ze bedoelt waarschijnlijk ook de jaarling dat ze heeft opgevoed? Die jaarling is ondertussen 7 jaar (hij is het paard van mijn zus) en staat nog altijd samen bij Debby en onze pony...
Nee je deed niets verkeerd, zo doen mensen dat .. daar kun jij niets aan doen..

Dat is fijn dat ik dat nu weet, ik heb altijd gedacht dat het mijn schuld was.. Maar zoals ik vertelde wil ik graag een kindje en wil het houden, een kindje van mij en van mij alleen.. ik wil haar met niemand delen en ik wil haar houden voor altijd! Dan zou ik niet eenzaam meer zijn.. Ik zal gelukkig worden..

Ik weet niet of dit mogelijk is voor je, maar ik zal het doorgeven..
Helaas is het niet meer mogelijk voor haar, toen ze moest bevallen van haar veulen, zat het veulentje met zijn hoofd dubbel... daarom hebben ze (het veulen was dan al gestorven) zijn hoofdje eraf moeten 'zagen'. Daardoor is er binnenin bij Debby ook vanalles kapot gegaan, dit hebben ze kunnen naaien maar de dierenarts heeft het ons afgeraden om nog een veulen met haar te kweken. Als we toch zouden doen is de kans groot dat we Debby verliezen en dat wil ik echt niet. Ik vind het ook heel erg want ik zou graag nog een veulentje van haar gehad hebben.

Mag ik je nog iets vragen?

Ja tuurlijk vraag maar

Ben jij bijzonder? Ik bedoel ik heb nog nooit met een mens gesproken, niet zo in elk geval..

Nee ik ben niet bijzonder, alle mensen kunnen dit maar de meeste zijn vergeten hoe..

Het zou mooi zijn als m’n baasje het zou kunnen, ik zou hele gesptrekken met haar kunnen voeren, het is een lief mens.. Ik hou enorm van haar ze doet veel voor me.
Dit ontroerd me echt. Ik zou ook heel graag gesprekken met haar voeren, ik zou alleen niet weten hoe...

Misschien heeft jouw vrouwtje het ook wel in zich, en spreekt ze ooit eens met je.. Praat maar tegen haar misschien hoort ze je..

Dat zal ik zeker gaan doen, ik denk dat wij elkaar veel te vertelen hebben.

Is er verder nog iets wat je aan me kwijt wilt?

Ik wil m’n vrouwtje laten weten dat ik haar mis als ze er niet is, en ik hou erg van haar. Ze zou me gelukkig maken als ik een kindje mag krijgen en mag houden. Ik beloof dat ik er goed voor zal zorgen en ik beloof dat ik me dan “gezelliger” ga gedragen.
Spijtig genoeg mag/kan ik haar geen kindje laten krijgen...
Ik zal het haar doorgeven, probeer ondertussne te genieten van het leven, het is zo mooi als dat je het zelf maakt...

Debbie kun je mij je karakter vertellen?

Ik ben rustig, soms een drukte schopper maar doe het allemaal het liefst rustig aan. Ik denk veel.. ben een echte filosoof.. Ik geniet van het leven al voel ik me soms down. Ik hou van rennen maar maak me niet te druk, ik zoek graag de rust op als ik alleen ben.. al houd ik ook erg van gezelligheid..
Dit klopt wel, als de 2 jongens spelen rent ze wel eens mee maar echt meedoen doet ze nooit. Dat ze soms een drukteschopper is ook waar.
(ze heeft een erg dubbel gevoel, en is onbewust erg jaloerse op anderen die meer aandacht krijgen, ze houd het liefst de mensen en dieren waar ze echt van houd helemaal voor zichzelf)

Debbie bedankt voor het gesprek!

Jij ook dank je wel ik vond het bijzonder!

Dag Debbie

Dag Sienna..

Echt super bedankt! Zou je misschien kunnen 'doorgeven' dat ik haar super graag zie(haar karakter vind ik trouwes ook geweldig! Het 'klikt' echt tussen ons alleen kan ze nogal opvliegend zijn tijdens het rijden maar zo erg vind ik het niet, ze danst dan precies ) en dat ik haar heeel graag een veulentje zou willen geven maar dat het echt niet kan... En dat ik zal proberen om ook met haar te praten en dat ik meer dingen met haar alleen zal doen...

[edit]Wat ze ook heel erg heeft is als we bv. alleen gaan buitenrijden ofzo dat ze helemaal gek word. Ze begint als een gek te zweten, stapt achteruit, hinikt een hele tijd. Dat vind ik wel erg ik zou graag eens met haar gezellig gaan buitenrijden, maar helaas doe ik het dan (bijna) nooit. Alleen als er iemand anders bij is...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:20

Graag gedaan Fijn dat er een hoop herkenning in zit Wat erg dat ze geen veulens meer kan krijgen, ik denk dat de bevalling van het veulentje met het hele " hoofd er af zaag" gedoe haar erg getroffen heeft, ze wil het nog eens over doen omdat dit verkeerd is gegaan, ze voelt zich daar schuldig over en wil het daarom goed maken met een " nieuw" kindje, wat ook verklaart waarom ze het nooit meer kwijt wil, ze wil er voor zorgen dat dat kindje niets zal overkomen.

Ik zal aan haar doorgeven dat het niet meer kan, ik zal mijn best doen haar het te laten begrijpen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:26

Even een berichtje naar aanleiding van mijn overlopende PB box. Normaal doe ik gesprekken niet kostenloos, dus PB-en voor een gratis gesprek hoef je niet te doen (dit omdat ik anders m'n dagen wel kan gaan vullen met gratis gesprekken en het erg veel energie kost).

Ik voelde het verdriet van de foto van Debbie en heb daarom met haar gesproken, dieren de "mij" (of een andere tolk) echt nodig hebben help ik dan voor niets, maar dan moet ik t wel zelf aanvoelen

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 21:53

snik snik, Farouche is kreupel. Toen ik haar vroeg op schaal 1 op 10 kreeg ik 6 a 7 door, maar ze wou wel even lopen om er toch uit te zijn. Dus ik even lopen, de pijn werd minder maar na een tijdje weer meer.. Helaas..

Sienna: ik begrijp het.. Wou het je ook vragen, nouja zat te twijfelen, omdat ik soms twijfel of ik het goed doe..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 20:01

Oh, ik heb een probleempje:

je hoort vaak dat je als beginner beter niet met dieren over een probleem moet gaan communiceren. Ik had altijd 2 hele leuke, lieve konijnen, toen de een al flink op leeftijd was hebben we hem helaas onverwcht moeten laten inslapen, de ander bleef alleen achter. Dus hadden we er een nieuw vriendje voor. Aan het begin ging het goed, maar nu valt het nieuwste konijntje ons ander konijn uit het niets aan te vallen, jaagt achter haar aan. Dus ik wou eigenlijk een gesprek doen. Wat vinden jullie? OF weten jullie iemand die dat wel wil doen...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 16:28

Toen viel het hier weer stil

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:29

sorry ik kan je er niet mee helpen.. zo ver ben ik nog niet

Ik lees wel mee hoor

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 17:30

och is goed, maar ik vind het jammer dat het hier soms stilvalt

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:40

Farouche, lijkt me geen pronleem hoor

Overgens wil ik iedereen die communiceerd nog eens op het hart drukken je goed af te sluiten voor je een 'gesprek' begint.
Want ik heb het pas 1 x niet gedaan en kreeg een onuitgenodigde 'gast'. Normaal sluit ik me altijd af en doe ik het netjes volgens het boekje, ik dacht alleen deze ene keer dat het niet hoefde aangezien ik het dier al een tijdje kende.
Zo zie je maar..

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:57

wat bedoel je daar precies mee?? (ik krijg al een vermoede )

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:09

Citaat:

*zucht* Typen blijft lastig he ? maar goed..geen probleem dus

Ik bedoel ermee dat ik bezoek kreeg van een menselijke entiteit.

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:13

okeej. veder vind ik dat gesprek ook mooi!! ik heb mooiere mee gamaakt. maar deze vidn ik wel lief

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:22

Jenna schreef:
Citaat:

*zucht* Typen blijft lastig he ? maar goed..geen probleem dus

Ik bedoel ermee dat ik bezoek kreeg van een menselijke entiteit.

Dat zou ik dus niet willen.
Dat is ook een reden waarom ik niet wil leren om te communiceren met dieren. Ik denk dat je dan wel kans hebt dat je je voor teveel dingen openstelt...en ja, dus ook 'ongewenst' bezoek krijgt...

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:35

Mijn paard is vorige maand verkocht, en ik wil echt weten hoe het met haar is, alleen durf ik er niet naartoe gaan uit schrik dat ik ze er slecht zie bijstaan. Zou ik met zoiets ook kunnen weten of ze pijn heeft ofniet? en zou mij iemand dat een klein beetje kunnen uitleggen aub?

WolfCry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:24

Ik ben echt héél geinteresseerd in Telepathie met dieren..
Alleen ben ik dus pas 12!
Als iemand mij nog meer uit zou willen leggen,
graag! Voeg em dan toe op msn of stuur een mailtje naar:
I_LOVE_SUPPY@msn.com ..

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:43

Ik ben echt héél geinteresseerd in Telepathie met dieren..
Alleen ben ik dus pas 12!
Als iemand mij nog meer uit zou willen leggen,
graag! Voeg em dan toe op msn of stuur een mailtje naar thesimsgek@hotmail.com
vind het echt super ik snap het een beetje maar nog niet echt
dus please help

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:21

Telepathisch communiceren met dieren kun je leren. Om het bewust te gaan doen is een eerste vereiste uiteraard dat je er voor open staat. Je moet je gedachten zoveel mogelijk leeg maken, en je alleen maar op het dier concentreren. Op deze manier laat je de indrukken en gevoelens van het dier op je af komen. Je kunt beginnen met voor je dier te gaan zitten, en het eens goed te bekijken. Probeer je voor te stellen hoe het voelt zijn vacht te hebben, zijn oren, zijn neus. Stel je een draadje voor dat van zijn hart naar jouw hart loopt. Zeg dan eens in gedachten “hallo, hoe gaat het met je”. Luister goed, herhaal je vraag desnoods nog eens, en blijf je op je dier concentreren. Al na even proberen kan het lukken een antwoord te “horen” of voelen. Je kunt dan ook vragen aan het dier gaan stellen. Je wacht gewoon op de antwoorden en gevoelens die binnen gaan komen. Vooral niet zelf al aan antwoorden gaan denken. Langzaam komen de dingen op je af en kun je met het dier gaan “praten”. Je kunt het dier ook in een voor hem prettige omgeving plaatsen en het als een film voor je zien.

Op vriendelijke toon en met respect voor het dier stel je de vragen.
Een voorbeeld is: ben je tevreden met je leven waar je nu bent?
En dan wacht je op een antwoord: Ja, ik heb het hier goed naar mijn zin en ………… de rest komt er vanzelf achter aan. Je kunt zo een heel “gesprek” voeren met het dier.
De gevoelens en de indrukken die je dan al binnen krijgt, spreken voor zichzelf.
Om voor jezelf hier wat beter mee om te gaan of je er wat meer in te verdiepen, zou je er wat over kunnen lezen. Er zijn verschillende boeken over dit onderwerp geschreven. Je kunt ook een cursus of workshop gaan volgen.
Maar het meeste leer je toch van oefenen, veel oefenen. Maak het niet te ingewikkeld, begin met korte contacten, en eenvoudige vragen. Vraag het dier altijd om toestemming voor een gesprek, en bedank het na afloop. Dieren zijn hoffelijk, en houden van goede manieren.
Met geduld en concentratie kun je zoveel meer van je dier te weten komen, en het zoveel meer geven. Probeer het, en verbaas je over het resultaat. Het is de moeite meer dan waard.

Phili en Pieter.

dit heb ik van Wolfcry op msn
vinden jullie dat het heir goed word uitgelegt ?

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:40

zijn er mensen die een dier gesprek willen?

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:23

jah!! ik wel heel graag. Ik merk ook dat ik telepatie heb met andere dingen. want dan denk ik er aan. en 5 seconden later word dat opeens verteld. en dat heb ik de laatste tijd steeds vaker. Maar ik ben zo bang dat ik zelf dingen ga verzinnen...

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:53

mickey1 schreef:
zijn er mensen die een dier gesprek willen?

wil ik dolgraag, ik heb ondertussen een pb'tje gestuurd