Alle katten die wij ooit hebben gehad: Noortje, Merlijn, Phytagoras (Miepie), Karel, Jasper en Panter A. Zwartjens (van Pantera de band)
Grappig, ik had ooit een kat die Greensleaves heette.De mijne heten: Kyra, Onyx, Puma, Vadim, Appie, Myron, Kai Tan, Chevy, Yuri, Boris en Marzik.
Mijn kat die helaas overleden is had de naam Sjekkie. Hij sloeg altijd de shagjes uit mijn vaders hand
ozzieozzie schreef:Mijn kat die helaas overleden is had de naam Sjekkie. Hij sloeg altijd de shagjes uit mijn vaders hand haha Mijn kat heet Speedy, niks bijzonders maar het past wel bij hem
skunkie en floandere overleden katten: tommy, oellie, floortje en 1 is naar iemand anders gegaan dat was sheila
Mijn kat heet Sora En de andere Paco, die vind ik wat minderMaar Sora.. ben echt verliefd op die naam
Voorheen hadden we 2 katten, broer en zus, die heette Beethoven en Teratops (ja verzin het maar )De huidige heten Shoppy & Micksi
Onze katten:(Van nu en in het verleden )Ming, Timber, Doodles, Stix, Milky, Squeek, Dash, Suki (Soeki), Frosting Supreme
Mijn vorige kat heette Tayco en mijn poes heet Pounce en haar 4 kindjes krijgen morgen een naam als t goed is (dus heeft iemand nog leuke ideeën voor n naam beginnend met de A? )