Waar ben ik ?
Ik ben Sissy en woon al 8 jaar bij de fam W in Nijkerkerveen.
Vd week kwamen er mensen op visite, toen ze weer weg gingen moest ik met ze mee.
Eerst dacht ik nog, fijn ze gaan even met me wandelen, maar nee hoor, ze stopte me in hun auto.
Ik snapte er niets van, we reden weg en ik dacht nog , he baasjes gaan jullie niet mee, ik wil niet alleen mee met deze vreemde mensen.
Ik voelde me verlaten en alleen, waar ga ik in godsnaam naar toe, ik wil naar huis naar mijn andere hondenvriendje, naar mijn eigen mandje en vertrouwde omgeving.
Triest staarde ik voor me uit in de hoop dat ze me straks weer naar huis zouden brengen, maar niets van dit alles is waar. Ik voel me doodongelukkig, ik weet niet waar ik naar toe ga, wat me te wachten staat, ik was toch altijd lief, wat heb ik verkeerd gedaan dat ik weg moet van alles wat me vertrouwd was. Ik moet vast iets heel erg stouts hebben gedaan dat mijn baasjes me voorgoed wegsturen.
Ik voel me verloren en kruip in elkaar op de achterbank van de auto, vraag me af waaraan ik dit verdient heb, ik wil zo graag naar huis.
Een lik en een pootje van een zeer verdrietige hond.
Sissy