Prachtige vlinders en rupsen. Zo leuk om te zien. Ben je al bij Pantropica geweest? Zit bij ons om de hoek en mijn dochter werkt er dus ik kan regelmatig even snel een rondje doen.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-25 09:41
Dat is gaaf nimbletje! Ik ben er laatst geweest ja, zo mooi daar
De laatste is naar instar 5 gegaan, ik dacht even die gaat het niet halen want hij bleef zo achter op de rest maar was zich toch aan het voorbereiden voor het vervelen, dan zitten ze zo een dag of langer stil.
De andere zitten al een week op instar 5. Zo hard groeien ze dus in een week met een lekker warme kamer van rond de 27 graden
Ben benieuwd wanneer de eerste aan een cocon gaat beginnen.
Ik ben benieuwd hoe de rupsen straks zijn na het verpoppen. Toch bijzonder zo eerst ei, dan rups, dan pop en dan vlinder. Hele transformatie
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 15:38
Heel bijzonder
Nog geen Komeet rupsjes erbij Ben er bang voor dat dat zo blijft maar nog wel een klein beetje hoop. Heb eerder een keer gedacht dat het klaar was maar toen kwam er toch nog wat, weet alleen die tussentijd niet meer.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 16:38
Ik was de Suraka's aan het verschonen en nieuw blad met een nomnomnomnom geluid achter me. De Cherry's eten of hun leven er vanaf hangt (is ook zo natuurlijk ). Ze stoppen ook niet meer met eten als ik een kijkje kom nemen en dat levert weer een leuk filmpje op. https://youtube.com/shorts/vgqrX8PbHDI? ... i2qiVH7seb
Roosje01
Geplaatst: Gisteren, 17:07
Doet me denken aan rupsje nooit genoeg Was altijd mijn favoriete kinderboek.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 17:58
Die vond ik ook heel leuk
Edit: Net toch nog een eitje uitgekomen van de Komeet weer meer hoop op meer, zijn voor mij de mooiste rupsen in de eerste Instar die ik tot nu toe gehad heb
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 19:16
3e rupsje ze wil nog niet van haar ei af komen, om wat water te kunnen drinken maakt ze zich zo lang mogelijk
Zit het te bekijken met een vergrootglas
Edit; Ze durfde naar de volgende druppel maar met nog steeds haar bil op het ei. Verbazend trouwens hoeveel vocht zo’n kleintje opneemt.
Edit; ik heb op film dat ze eindelijk haar ei los laat jeetje wat is ze schattig