Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Otje is vandaag jarig dus ik had een taartje voor haar gemaakt![]()
Had het gemaakt in een hartvormige springvorm, laagje vlees (KBRaw Lam), laagje huttenkase en nog een laagje vlees, dan kwark gemengd met een lepel pindakaas en pink pitaya & blue butterfly poeder en dat opgespoten. De sprinkles zijn Kruidenhelden van Terra Canishet viel enorm in de smaak!
Het is weer eens wat anders dan enrichment uit een moeilijke bak of lickimat maar ze was toch wel moe en voldaan ervan, van het ontdekken van alle smaakjes.
[ [url=m/wMwnOS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WtCJsm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nyaleti schreef:Mijn nummer 1, mijn aller beste vriendje, mijn steun en toeverlaat, de enige die mij op de been hield, is niet meer.
Ik kan niet in woorden omschrijven wat ik voel. Ik heb hier geen vrede mee en ik ben heel bang voor het verdriet en het gat wat komen gaat.
Het is zo oneerlijk.
[ [url=m/RwGiBO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat hij op een plek mag zijn zonder onweer en vuurwerk, met onbeperkt eten en oneindig veel plassen om in te springen.![]()
Ik ontstip dit topic. Zal tzt een link plaatsen met alle producten en bakken die te koop komen. Mocht iemand nu wat zoeken, pb maar.
Geef al je diervoeters een extra knuffel vandaag en geniet van de kleine dingen.
Nyaleti schreef:Mijn nummer 1, mijn aller beste vriendje, mijn steun en toeverlaat, de enige die mij op de been hield, is niet meer.
Ik kan niet in woorden omschrijven wat ik voel. Ik heb hier geen vrede mee en ik ben heel bang voor het verdriet en het gat wat komen gaat.
Het is zo oneerlijk.
[ [url=m/RwGiBO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat hij op een plek mag zijn zonder onweer en vuurwerk, met onbeperkt eten en oneindig veel plassen om in te springen.![]()
Ik ontstip dit topic. Zal tzt een link plaatsen met alle producten en bakken die te koop komen. Mocht iemand nu wat zoeken, pb maar.
Geef al je diervoeters een extra knuffel vandaag en geniet van de kleine dingen.