Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 
Ik heb een rottweiler, die wil ik niet op de show in een stoffen bench doen. Ze is super makkelijk en braaf, maar ze is nog jong en een gaatje is daar zo ingekauwt. Hoe doen jullie dat?
En nog een benchhoes en vetbed bestellen en dan zijn we er klaar voor. Nog even oefenen. Dit wordt onze tweede show. We zijn ook naar Groningen geweest begin dit jaar. En nu twee dagen naar Leeuwarden (eind nov). Gaan er meer naar Leeuwarden? 
En om nou een paar dagen in te schrijven voor de ervaring en gezelligheid vind mijn beurs een minder tof idee
Bo_Y schreef:Wij zijn gestopt met showen. Senna is noodgedwongen gesteriliseerd, dus einde show carrière.
Dat was dus fout. Maar ik dacht aan keuringen van de paarden
Nahja goede leer was dat. Laatste geplaatst toen maar wel een U. 
Kabayo schreef:Bo_Y schreef:Wij zijn gestopt met showen. Senna is noodgedwongen gesteriliseerd, dus einde show carrière.
Stomme vraag. Mag je dan niet meer mee doen? Of doe je het niet meer omdat het geen ‘nut’ heeft?
Leuk dat er meer naar Leeuwarden gaan! En leuk om wat mee te praten. Ik heb helemaal geen ervaring met showen en weet ook niet wat CAC is of Cacib(?) en hoe puntentellingen werken. Vorige show ging ik eerst heen en weer ‘stappen’ en daarna een rondje dravenDat was dus fout. Maar ik dacht aan keuringen van de paarden
Nahja goede leer was dat. Laatste geplaatst toen maar wel een U.
Ik ga vrijdag en zaterdag naar Leeuwarden. Vrijdag oefenrondje
Tigress ik snap dat je dan twijfelt… en het kost inderdaad ook erg veel. Ik moet 2 Utjes hebben voor ik een nest mag fokken. Moet er dus nog 1. Maar 2x per jaar showen vind ik zelf ook nog wel leuk