Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zammie schreef:Dit speelt al langer als afgelopen dagen hoor! Laatste bericht van haar was op 20 augustus en ik heb haar toen vrij snel terug bericht. Ze wilde een tijd met me afspreken die dag. Daarna radiostilte...
Ze wilde dit zelf he. Er is geen mes op haar keel gezet...
ElskaIsland schreef:Het readen van dieren/mensen is iets puurs.
Maar met al deze onaardige reacties snap ik wel dat niemand dat meer wil. Incluis mijzelf. Ik heb eerder gereageerd, maar het ligt wat mij betreft echt aan de toon in dit topic. Sceptisch mag, maar stel je wel open als je er iets van wil weten. Maar dat openstellen gebeurt hier niet. Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...
Verdiep je eens in persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, mediteer, doe yoga. Dan zul je bijzondere dingen ervaren, die wetenschappelijk niet 1,2,3 te bewijzen zijn.
oomens schreef:ElskaIsland schreef:Iedereen wil maar bewijs. Dat krijg je pas, als je het ervaart...
Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.
Nielojram schreef:oomens schreef:Dan heb je een nogal aparte definitie van bewijs. Als er iets subjectief en onbetrouwbaar is, dan is dat de eigen ervaring wel, en de interpretatie die daaraan gehangen wordt is zo mogelijk nog erger.
Niet zo onaardig, hoor, Oomens...
marleen_usar schreef:Ik ben er weer, ik heb het heel druk gehad en zo als al eerder werd gezegd lag mijn dochter in het ziekenhuis. Ik heb veel werk, huisreinigingen enz, dat doe ik op afstand maar ik ga ook bij de huizen langs in het hele land. Renate daar heb ik contact mee en binnenkort zullen jullie van haar de ervaring horen.Ik snap dat vele van jullie ongeduldig wworden maar het komt goed.
Askja schreef:Hoe gaat dat dan in zijn werk? Wat voor verkeerde energieën moet ik dan aan denken? En hoe stel je concreet vast dat ze weg zijn?