Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:Jouw eerste dierenarts had ik ook zo laten zitten, zou niet eens het consult betalen, is die nou helemaal ?
Kuggur schreef:Duhelo schreef:Jouw eerste dierenarts had ik ook zo laten zitten, zou niet eens het consult betalen, is die nou helemaal ?
Hoe kom je daar nou bij? Hij stelde nota bene de juiste diagnose, zoals door de dure onderzoeken van de tweede dierenarts werd bevestigd.
Ik kan daar met mijn hoofd niet bij dat je het blijkbaar een goed idee vind niet te betalen voor een geleverde dienst en alleen omdat je een blijkbaar kundig advies niet wil geloven.
Kuggur schreef:Duhelo schreef:Jouw eerste dierenarts had ik ook zo laten zitten, zou niet eens het consult betalen, is die nou helemaal ?
Hoe kom je daar nou bij? Hij stelde nota bene de juiste diagnose, zoals door de dure onderzoeken van de tweede dierenarts werd bevestigd.
Ik kan daar met mijn hoofd niet bij dat je het blijkbaar een goed idee vind niet te betalen voor een geleverde dienst en alleen omdat je een blijkbaar kundig advies niet wil geloven.
Cayenne schreef:TS, niet vervelend bedoeld, maar kan het zo zijn dat jij al langer onder (hoog)spanning staat en Bruce dat heeft aangevoeld?
DatBenIkNou schreef:Cayenne schreef:TS, niet vervelend bedoeld, maar kan het zo zijn dat jij al langer onder (hoog)spanning staat en Bruce dat heeft aangevoeld?
Ver gezocht en zelfs als dat zo zou zijn, geen enkel excuus om iemand aan te vallen. Daarbij viel Bruce ook een klant aan? Zou wat zijn als honden op die manier op emoties zouden reageren??
Afschuwelijke situatie ts.