Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZoZenn schreef:Okey, dit wordt een vreemde discussie..
Heb je je kat aan de riem en bij je -> niets aan de hand
Neem je je kat mee en laat je hem/haar kat zijn (overal op springen e.d.) -> niet oké en niet te vergelijken met het meenemen van een hond.

Maar wij krijgen toevallig in april een pup in huis die later opgeleid wordt en uiteraard moeten wij ook al heel wat oefenen, en ons is verteld dat ze in principe (volgens de wet dus) overal toegelaten moeten worden. ZoZenn schreef:Gezeur krijg je sowieso wel hoor, geen zorgen
Trouwens, katten zijn nergens toegestaan. Krijg je straks een boete.
Wel discriminatie hoor, dat je nergens heen kan met je kat, ik zeg, petitie!

Loolotte schreef:Oeps dan heb ik daar overheen gelezen.@Sabini heb je terug gelezen? Want daar staan echt een heleboel meningen over geleidehondenMaar wij krijgen toevallig in april een pup in huis die later opgeleid wordt en uiteraard moeten wij ook al heel wat oefenen, en ons is verteld dat ze in principe (volgens de wet dus) overal toegelaten moeten worden.
Blindengeleidehonden mogen een uitzondering zijn. Maar er is best wel wat gedoe over soms..
minikatje schreef:Wat voor een restaurants zijn dat dan?Dit waren wel alternatievere restaurants waar ik denk het gross van de bokkers hier niet komt.