Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus bijna 1.5 jaar oud.
zou er zo nog 1 nemen haha
Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken wat een beetje laat zien hoe groot hij is..
Wat zijn ze leuk!!
Oleg z'n 2 broertjes wegen 5.3 en zijn ook een stuk kleiner.. Zit er eigenlijk verschil in of ze alleen opgroeien of met meerdere katten?
Hij is 2 jaar nu en laatste keer dat hij is gewogen rond de 5.2 kg. Mijn 2 oudsten komen uit een nest van 5 en Vinnie (de jongste) ook uit ene nest van 5, dus dat zal geen verschil maken. Bedoel je dat? Nicky91 schreef:@AnneOmie, nee ik bedoel wanneer je ze ophaalt.. dus vanaf 11/12/13/14 weken en dan in huis met andere katten.. Want Oleg is alleen, z'n ene broertje zit bij 3 andere katten en een hond en z'n andere broertje bij nog een andere kruising brit.. zo bedoelde ik.. Dat hun dan kleiner blijven omdat ze eten etc moeten delen? of omdat ze niet kunnen slapen wanneer derest niet wilt slapen of iets dergelijks.. Maakt dat nog iets uit over hoe groot ze worden.
Nicky91 schreef:@AnneOmie, nee ik bedoel wanneer je ze ophaalt.. dus vanaf 11/12/13/14 weken en dan in huis met andere katten.. Want Oleg is alleen, z'n ene broertje zit bij 3 andere katten en een hond en z'n andere broertje bij nog een andere kruising brit.. zo bedoelde ik.. Dat hun dan kleiner blijven omdat ze eten etc moeten delen? of omdat ze niet kunnen slapen wanneer derest niet wilt slapen of iets dergelijks.. Maakt dat nog iets uit over hoe groot ze worden.
top ik wilde altijd een grote brit nu heb ik er 1 hahaha
Bij Bijou en Breezer is het trouwens wel genetisch bepaald en ik vermoed ook zo dat zij bij fokker veel betere voeding hebben gekregen dan Vinnie.
hahaha opzich wel weer leuk maar jij hebt er 3, moet je dan elke dag stofzuigen(misschien wel 2x per dag)
Ik word soms echt helemaal gek van al die haren die hij achterlaat! hele plukken kom ik soms tegen
Ik zit zelf ook onder de haren
ik word er soms ook gek van! Nicky91 schreef:Jaa ik denk dat hij nog groter word.. hij staat best hoog op zn pootjes en klopt nog niet echt in verhouding.. dierenarts zei dat hij er heel gezond uitzag en dat hij waarschijnlijk nog ging groeien maar dat had ik zelf ook wel bedacht..Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken wat een beetje laat zien hoe groot hij is..

Vergeleken met hoe die een tijdje geleden was lijkt het wel of die een stukje hoger is gaan staan.. misschien gezichtsbedrog?

vooral als ze nog jong zijn. Nogmaal heel veel sterkte.