Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

frommel doet het hartstikke goed, echt een Grote vent aan het Worden al
Frommel weegt nu 13 kilo. 12,5 weekjes. Het winkelpersoneel is helemaal vlieft op ons Frommeltje. We hadden ook Doortje de basset mee om te wegen. die woog 18 kilo. Daarna zijn we voor het eerst even het centrum ingegaan. Spannend hoor de markt.. Zo leuk! Als Frommel dus enthousiast is dan huilt ie als een echte bloedhond. Dus aan aandacht en commentaar geen gebrek. Helemaal niet toen mijn man even buiten bleef wachten toen ik de kruitvat indook en Frommel het er niet mee eens was dat ik weg was
Nikass schreef:pipo schreef:Nog niet helemaal hoor.. de 3 teefjes nog. Maar ben gewoon zo van nu komen we niet meer in de verleiding. Heb ook geen zin in oepsnestjes.
Waarom doe je niet alleen de dames?
Zonder dollen, die kleine hondjes zijn rete dominant soms.. Dribbel bv is dat wel, die drijgt iedereen door er met zn kont ertegen te gaan staan en te trappelen.. Pinkeltje nog niet gelukkig, maar die is ook wat meer verlegen/bangig dan Dribbel. En ik wil niet in de verleiding komen om bv Pinkeltje als dekreu aan te bieden. Ik heb geen zin om allerlij onderzoeken te doen en ook geen zin om strakjes een claim aan mn broek te krijgen omdat ik gefokt heb met een hond met een erfelijke afwijking.
Maar de rest krijgt niet tussen de middag.. alleen meneer Frommel heeft nog een lunch.