Onverwachts een mini pupsel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zigranta

Re: Onverwachts een mini pupsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 14:56

50 kg grens komt in zicht ;)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 07:45

Het is zo,n heerlijk monstertje...Ik denk dat ie bang was voor een luchtaanval van Terrorkneus
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gister is Frommel verhuisd.... nee niet weg bij ons, maar van de woonkamer naar de bijkeuken waar de grote honden zitten. Daar heeft ie nu de beschikking over een hele grote bench voor als we weg gaan en snachts. Het viel me 100% mee dacht dat ie wel zou gaan janken, maar nee hoor..grote vriend was gewoon stil. Maar zijn vrindin Kwieltje en Doortje liggen naast hem, dus no problemos. +:)+

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:54

Oooooh Frommel, hopelijk zat er geen water in die bak? :=

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 10:18

hihi nee hoor, water staat bij ons buiten. Als ik dat binnen zet kunnen we blijven dweilen. :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:42

Oooh heerlijke foto's

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 11:08

Ja hoor 11,5 kg. Nu heeft ie gister maar 2 voedingen gehad aangezien hij een kleine operatie heeft gehad. Anders was het vast en zeker wat meer geweest. En nee niks engs, hij is gecastreerd. Vroeg ja weet ik, maar ik wil echt geen risico's lopen. Zijn vriendje Pinkeltje en Terrorkneus zijn ook geholpen. Frommel en Kneus lopen al vrolijk door de kamer en tuin enzo, maar Pinkeltje zwelgt in zelfmedelijde haha een echte chi zullen we maar zeggen.
Volgende week onze basset Doortje en Toy de kruising chi aan de beurt. Kwieltje kan nog nietdie is momenteel loops... was pas voor dec. geplanned hihi

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:50

Dan hoef je je daar ook niet druk over te maken. Alles veilig ;)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 11:56

Nog niet helemaal hoor.. de 3 teefjes nog. Maar ben gewoon zo van nu komen we niet meer in de verleiding. Heb ook geen zin in oepsnestjes.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:39

Wat is tie leuk! En al behoorlijk gegroeid. Hij dfoet het goed.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:58

Heb net het hele topic van begin tot eind gelezen en wat een gave beestenboel is het bij jou! :D frommel doet het hartstikke goed, echt een Grote vent aan het Worden al <3

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 07:25

Frommel is moe.. maar wil heus nog wel spelen hoor. Met Pinkeltje... :D

filmpje
Afbeelding

filmpje doet t wel als het goed is

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:00

Wat een heerlijke lobbes is het toch!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:02

Hahaha wat een hond!

tinkerkyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:02

Hihi wat een heerlijke sul :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 11:01

Je raad t al.. het was weer weegdag. :D Frommel weegt nu 13 kilo. 12,5 weekjes. Het winkelpersoneel is helemaal vlieft op ons Frommeltje. We hadden ook Doortje de basset mee om te wegen. die woog 18 kilo. Daarna zijn we voor het eerst even het centrum ingegaan. Spannend hoor de markt.. Zo leuk! Als Frommel dus enthousiast is dan huilt ie als een echte bloedhond. Dus aan aandacht en commentaar geen gebrek. Helemaal niet toen mijn man even buiten bleef wachten toen ik de kruitvat indook en Frommel het er niet mee eens was dat ik weg was _O-
Vandaag de grote hondenbrok gehaald in plaats van de puppebrok. En ga ook weer rekenen wat ie aan versvlees moet zo'n beetje. Het is namelijk een echte slungel aan het worden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:15

pipo schreef:
Nog niet helemaal hoor.. de 3 teefjes nog. Maar ben gewoon zo van nu komen we niet meer in de verleiding. Heb ook geen zin in oepsnestjes.

Waarom doe je niet alleen de dames?

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 15:46

Ach gossie wat een lobbes <3 heerlijk spelen met het kleintje. Wat is hij al groot vergeleken met die kleine

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 16:25

Nikass schreef:
pipo schreef:

Waarom doe je niet alleen de dames?

Omdat Frommel zich niet mag voortplanten.. de kater Kneus wil ik graag bij huis houden en een chiwafwaf is klein maar denkt met zn piel. :+ Zonder dollen, die kleine hondjes zijn rete dominant soms.. Dribbel bv is dat wel, die drijgt iedereen door er met zn kont ertegen te gaan staan en te trappelen.. Pinkeltje nog niet gelukkig, maar die is ook wat meer verlegen/bangig dan Dribbel. En ik wil niet in de verleiding komen om bv Pinkeltje als dekreu aan te bieden. Ik heb geen zin om allerlij onderzoeken te doen en ook geen zin om strakjes een claim aan mn broek te krijgen omdat ik gefokt heb met een hond met een erfelijke afwijking.

Morgen als het goed is dame nr 2 Doortje.. de Basset. Ja je leest t goed op zondag. mn da heeft dienst en roept me op morgen ochtend als hij het even rustig heeft. Toy de kruising chi/toypoedel heeft afgelopen maandag haar knipbeurt gehad.. Dus strakjes nog 1 dame (Kwielydebiely) te gaan, maar die is loops dus nog een week of 6 wachten.

zacharyhill , ja leuk he.. ze zijn nu ongeveer de omgekeerde wereld van hoe hij hier kwam. <3 <3

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 08:49

Zo.. al een tijdje niets laten zien van dat puppetje.. Hier is hij bezig met zijn eten. Normaal krijgt ie dat binnen hoor :D Maar de rest krijgt niet tussen de middag.. alleen meneer Frommel heeft nog een lunch.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Frommel doet zijn naam eer aan haha

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:39

Jeetje als ik zulke rimpels had ging ik spontaan aan de botox hahahaha maar wat staan ze hem goed. Heerlijk aan zijn lunch wat een bofkont. <3

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:56

Zoooo hij word al een echt hondje zo, echt pracht beest :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:22

Wat issie mooi <3

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 10:26

Hij groeit mooi uit hoor! Wat een poten en schouders heeft ie al zeg. Hoelang doet ie over z'n lunch?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-14 10:53

haha tja hoe lang.. gister een minuut of 5. Ik ben pas begonnen om hem zelf te laten knagen. Voorheen snee ik zijn vlees en de afgelopen tijd steeds in grotere brokken. Nu mag hij het helemaal zelf doen. Het ligt er ook een beetje aan hoeveel zenen/pezen er in zitten en wat t is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:22

Oh wow wat een luxe een lunch! Wat voor dier iets was dit? , het doet frummel wel groeien!