Neem het leven met de dag Cayenne, en blijf ademen. Meer kun je niet doen... Wat goed dat ze toch nog een goede kans zien voor Saffier! Het is super dat je zo sterk bent in "hier is de grens, hij mag niet lijden". Maar toch he, lijden kan ook investeren zijn. En is het lijden of ongemak? Nu lijkt het ongemak, en hoe akelig ook: dat moet hij er maar voor over hebben. En dat heeft-ie, anders had hij nu niet zo blij zitten doen.
Misschien kun je hem enige uitdaging geven door hem de complete solo uit dust in the wind te leren fluiten?
ben je gek zeg,jij een martelaar...dat mag je niet denken hoor!!!
als saffier echt teveel pijn heeft en dat er geen hoop meer is,ben je dapper genoeg om hem te laten gaan,maar als artsen zeggen dat hij nog een kans heeft,en als saffier zelf nog niet het bijltje erbij neer gooit,dan ga je er gewoon samen voor...
men zegt weleens "waar hoop is,is leven"
nou ga daar maar voor...het moment dat er iets is waardoor er geen hoop meer is,dan ben je oud en wijs genoeg om een besluit te maken,maar dat is voor nu nog niet aan de orde..
geniet van die gekke saffier,en geef hem maar een dikke kus van mij
Bedankt! Het is gewoon moeilijk om een middenweg te vinden. Het is dat beide artsen er zo heilig van overtuigd zijn dat het bot aan elkaar zal groeien (de vraag is alleen in welke stand), anders had ik dit niet aangedurfd. Het pleit ook voor hem dat hij nog steeds een goede doorbloeding in het pootje heeft (ziet ook weer mooi roze), anders was het meteen over geweest. We waren gisteren ook gelukkig mooi op tijd. Het pootje was wel gezwollen maar nog niet afgekneld gelukkig. Dat heeft hem deze keer gered.
en er is even geen middenweg..het is ervoor gaan of niet,en aangezien saffier nog teveel ervoor gaat en de artsen ook,is het nu gewoon ervoor gaan
en dat doe je hartstikke goed,weet 100% zeker dat zodra jij ook maar merkt dat het ondanks alles toch met saffier niet goed gaat,dat je ook anders durft en kan te beslissen..
je doet het goed hoor
Neej
Jemig Cayenne, wat een nare ontwikkelingen ineens Had dit even helemaal gemist..
Ik ga helemaal mee met bovenstaande. Als saffier nog helemaal fris in de kop is en beide artsen ervoor willen gaan en er heil in ziet, dan ben jij nooit en te nimmer een martelaar hoor! En zodra het toch niet goed gaat, kun jij zeker weten die rotbeslissing nemen, dat heb je imo inmiddels wel aangetoond Mijn duimen draaien in ieder geval voor jullie
Saffier is zijn gewicht niet in goud waard, zijn prijs ligt véle malen hoger. Maar Saffier is dan ook wel vele malen zeldzamer. Sterker nog: alle saffier op de wereld heb jij nu bij je. Koopje toch?
Ik kom net binnen vallen uit de Efteling vandaan. Even de gedachten verzetten en onthaast, want ik was mentaal echt helemaal bekaf. Maar geloof het of niet, het gaat eigenlijk erg goed Vanochtend ging het wat minder omdat hij na het geven van de pijnstiller meteen zijn krop leeg gooide. Ik gok dat hij het smerig vond smaken Maar toen ik net weer binnen kwam zat hij op zijn stok! en nog meer goed nieuws: onder de invloed van deze pijnstiller heeft hij blijkbaar wel de moed om de teentjes van zijn slechte poot om de stok te klemmen. Dat betekent dus dat hij ze kan gebruiken!! Hopelijk hecht zijn bot straks dus vast en kan hij dan zijn teentjes ook gewoon gebruiken om stokken vast te pakken.
Hij lijkt alleen wat hyper door deze pijnstiller. Volgens de dierenarts kan hij -of heel sloom worden- of helemaal high. Volgens mij heeft het vooral het high-effect op Saffier Maar tot nu toe weer goed nieuws! Pfff, ben er wel erg blij mee maar durf nog niet te hopen dat het zo blijft Maar hij zat op z'n stok en hij klemt een beetje jongens! Vooral dat laatste is gigantisch goed nieuws voor hem!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 22-08-13 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Vogels genezen echt heel erg snel. Denk maar aan al die eenden en stadsduiven met halve pootjes, missende tenen, kromme pootjes. Van zodra de boel aaneen gegroeid is en genezen, moet dat gewoon goedkomen!
Athena1982
Geplaatst: 22-08-13 19:49
Pfoe...even uitademen. Heb je bericht in 1 adem gelezen, zo spannend allemaal! Ben blij te lezen dat hij zijn stok kan vastklemmen! Heel goed van je dat je even wat voor jezelf bent gaan doen, ik snap dat je er wel doorheen zit. Ik blijf meeduimen in de hoop op het beste voor je saffiertje!
Dat klemmen is echt nog maar heel gering hoor! Hij maakt iig de beweging en kan zijn teentjes buigen. Ik denk dat hij dat nu doet omdat hij vanochtend een flinke dosis pijnstillers heeft gehad (was een beetje uitgeschoten ) en nu absoluut geen pijn voelt, waardoor die beweging geen pijn doet. Maar het betekent iig wel dat hij het kan! Hopelijk wanneer hij straks pijnvrij is, kan hij dat dan ook zonder pijnstillers. Over 9 dagen krijgt hij zijn 'loopgips' en dan kan hij nog beter bewegen.