bah wat een ontzettend triest bericht,arme Dewi... Wat ben ik blij dat ze nog heeft mee mogen maken hoe het voelt om geliefd te zijn zoals het hoort. TS en betrokkenen ook veel sterkte
Mirranda
Geplaatst: 04-01-13 13:07
Wat een triest einde zeg. Zo jammer dat ze gewoon te zwak was om dit te overleven.
Ach wat zielig, toch te zwak en te ziek. Maar gelukkig heeft ze idd liefde gehad in haar laatste dagen en een warm mandje en eten.
Petje af voor iedereen die gezocht heeft.
Percy
Geplaatst: 04-01-13 19:42
Niet alleen petje af voor iedereen die gezocht heeft maar ook voor de dierenkliniek die haar behandeld heeft maar wat erg van deze afloop. Als ze inderdaad gedumpt is dan is dat schandalig. Als je van een dier af wilt zijn er genoeg mogelijkheden die wel diervriendelijk zijn.
Dank allemaal voor de lovende woorden. Maar dit is toch iets wat iedere dierenliefhebben zou hebben gedaan?
Wat nu het echte verhaal achter Dewi was, zullen we wss nooit weten. Was ze gedumpt of verdwaald? Tot op heden heeft ook niemand zich als baas gemeld, dus ze zal altijd een niemands hond blijven.
Het is zeker sneu dat ze het niet heeft overleefd, maar iedereen heeft gedaan wat die kon, helaas mocht het niet baten. Maar niet alles valt te redden. Het mocht gewoon niet zo zijn, en daar zal moeder natuur ongetwijfeld een goede reden voor hebben gehad.
Vandaag weer op de slikken wezen wandelen, maar dit keer wel met een heel dubbel en raar gevoel, vooral toen ik langs de vangplaats liep.
Zo is het maar net.. tenminste in mijn ogen. Ik heb 4 jaar achter elkaar een schotse hooglanderkalf opgevangen en getracht groot te krijgen. 2 x gelukt 2 x mislukt. Zoo triest als het idd toch fout gaat. Waar Dewi haar virusje/of kwaaltje opgelopen heeft doet er niet toe, ze was te zwak om er tegen te vechten. Ik mag hopen dat de voormalige eigenaren van haar momenteel ook een fijn virusje hebben of een voedselvergiftegingetje of zo en dat Dewi daar fijn gaat spoken
Joscaa
Geplaatst: 04-01-13 20:46
Oh bah, wat vreselijk, denk je een goede afloop te hebben...... Er is zeker voor haar gevochten, helaas was ze nog te zwak....
he jeetje wat een naar einde. Gelukkig heeft ze nog een fijne tijd gehad en nog lieve mensen om haar heen. Ts petje af voor wat jij hebt gedaan voor haar