Miepie77 schreef:wel apart dat een dierenwinkel vuurwerk verkoopt, de meeste dierenliefhebbers zouden dit niet doen denk ik
Als je vandaag had gezien hoeveel Nederlanders daar op af komen snap ik het wel hoor
Het is trouwens zo'n grote dierenwinkel, een beetje zoals de Aveve of boerenbond. Nederlanders komen graag naar België voor vuurwerk omdat hier meer verkocht mag worden. Hoe en wat weet ik niet precies want ik ga mijn geld niet in de lucht gooien
Artico is gelukkig ook een supersnelle leerling. Hij was eerder geplaatst maar die mensen hebben hem werkelijk niets geleerd (behalve slechte gewoonten dan). Nu kent hij al veel commando's en komt keurig als je roept. Behalve dan bij ons achter of bij ons voor. Bij ons achter is niet erg want we hebben een hoog hekwerk. Bij ons voor is het wel vervelend want hij vindt dat zo leuk dat hij niet meer binnen wil.
Vandaag was hij ontsnapt en toen het bezoek weg wilde rijden vond hij het wel een leuk spelletje om de auto te achtervolgen. Beste man moest terugkomen en wachten tot wij hem gevangen hadden.
Groot voordeel: hij is gek op autorijden. We hebben de klep open gedaan en meneer sprong enthousiast de auto in, hadden we hem mooi te pakken