Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kani_ejj schreef:ik val ook even binnen..
ik geef op dit moment lotgering, maar de kwaliteit is behoorlijk achteruit gegaan...
kan iemand me helpen aan een kvv waarbij alles al door elkaar zit, dus vlees/bot en orgaan.
Dan ook graag een redelijke prijs, zie nu rond de 4 of 5 euro voorbij komen.
Wie oh wie kan mij helpen ??
Kuggur schreef:In tegenstelling tot wat er beweerd wordt, is er geen enkel onderzoek dat aangeeft dat honden op rauw dieet (barf kvv etc etc) gezonder zijn of ouder worden dan honden die met brok gevoederd worden.
kani_ejj schreef:ik val ook even binnen..
ik geef op dit moment lotgering, maar de kwaliteit is behoorlijk achteruit gegaan...
kan iemand me helpen aan een kvv waarbij alles al door elkaar zit, dus vlees/bot en orgaan.
Dan ook graag een redelijke prijs, zie nu rond de 4 of 5 euro voorbij komen.
Wie oh wie kan mij helpen ??
xRomana schreef:Kuggur schreef:In tegenstelling tot wat er beweerd wordt, is er geen enkel onderzoek dat aangeeft dat honden op rauw dieet (barf kvv etc etc) gezonder zijn of ouder worden dan honden die met brok gevoederd worden.
Toch wel, en dat is ook al meerdere malen aangegeven in dit topic
Kuggur schreef:Kuggur schreef:In tegenstelling tot wat er beweerd wordt, is er geen enkel onderzoek dat aangeeft dat honden op rauw dieet (barf kvv etc etc) gezonder zijn of ouder worden dan honden die met brok gevoederd worden.
Sorry dat ik ne niet volledig genoeg heb uitgedrukt, ten eerste methodologisch verantwoord onderzoek, ten tweede één onderzoek met een bepaalde uitkomst is niet genoeg, het moet reproduceerbaar zijn om goede conclusies te kunnen trekken.
Er is nog geen wetenschappelijke basis te zeggen dat barf/rauw een gezondheids voordeel oplevert ten aanzien van brokken.
Kuggur schreef:Toch wel, en dat is ook al meerdere malen aangegeven in dit topic