Achtergelaten Cane Corso gevonden, Update p25: baas gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:18

Ben zo blij dat ie gevangen is. Met die kou die eraan komt en sowieso. Nu wordt ie nagekeken, behandeld, krijgt ie water en eten en hij ligt lekker warm!!

Goed werk mensen!!!! *\o/*

Ik wens me voor deze hond een zeer liefdevol (t)huis.

Agossie

Re: Achtergelaten Cane Corso gevonden, Update p16: gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:19

Ik zou haar zo graag een thuis willen geven, maar ik ben veel te weinig thuis... :(

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:21

het is dus een teef die nero heet? :+

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 21:22

jolandje schreef:
het is dus een teef die nero heet? :+

Jep.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:24

Wel raar dat als de naam van de hond bekend is, dat niet bekend zo zijn wie de eigenaar was.

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:32

Ik zou wel willen weten wie de eigenaar WAS. ~~}>

Dat ze ook maar goed natrekken waar de hond straks naar toe gaat.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:36

Ik denk dat het heel verstandig is dat ze de vorige eigenaar niet bekend maken. De hond is gevonden en wordt goed verzorgd. Dat is nu het belangrijkste voor de hond.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:36

Prachtig nieuws hoor!

Godzijdank zijn er nog dierenliefhebbers, stel je voor dat ze haar doodgeschoten zouden hebben....

ProudOfPride

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:55

Hier ook een stille meelezer al die dagen...

Wat een pak van m'n hart dat ze haar hebben kunnen vangen! Kan ze weer rustig herstellen en wachten tot een baasje komt die wel van haar houd...

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:33

Agossie schreef:
Ik denk dat deze hond het wel gaat redden. Ze zit er rustig bij, dus kans dat ze gewoon helemaal ontspant bij mensen nu ze gevangen is. Het is vaak het vangen dat angstig, maar zodra ze gevangen zijn, is die angst vaak weg.

Ik ben blij dat ze gevangen is. Ze zal er netjes bovenop komen.

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze aan de naam "Nero" voor een teefje komen...

Dat denk ik ook als ik de foto bekijk, ze zit er best rustig bij is nog niet helemaal op haar gemak maar ze kunnen haar al aanraken dus ik denk dat dat snel goed komt.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:45

wat een geweldig nieuws dat ze gevangen is! Hopelijk krijgt ze snel en een blijvend liefdevol thuis ;)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:48

Dit is typisch een geval van een hond die door de hele situatie in de stress modus is geschoten, ik vermoed dat het nu alleen nog maar in een stijgende lijn zal gaan. Ik zie op de foto een hond die onzeker is maar die ondanks de onzekerheid géén agressie laat zien en dat is toch zeker positief te noemen. :j Klasse dat we het in Nederland zo op kunnen lossen. +:)+

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:35

Valt me trouwens op dat HC zich al een poosje niet heeft laten zien met dat betweterige gedoe ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:43

Wat vreselijk fijn dat de hond is gevangen!!!

Ik heb mijn zus zojuist een smsje gestuurd.
Zij had met haar gezin een seizoensplek op een camping in Rockanje en zij hadden zelf altijd de hond bij zich (Boerboel), dus als er iemand op die zelfde camping stond met een kruising Cane Corso, dan moet dat wel opgevallen zijn.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 02:14

Heel fijn nieuws net voor het slapen gaan in mijn eigen warme ' mandje'. Respect voor ieders bijdrage!
En ik zit op mijn foon maar dacht ballekes te zien? Dus dan mag Nero wel voor zo'n sterk krachtig dier. Heel fijn nieuws!

dakpan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:21

Wat onwijs fijn om te lezen dat Nero gevangen is. Nu kan het alleen nog maar beter worden.

Laatst is er in Belgie een stafford aan de boom gebonden, gevonden door verdwaalde wandelaars. Hond heeft een chip, dus de zogenaamde eigenaar werd opgebeld. Die beweerde nog nooit een hond te hebben gehad... het blijft vreselijk hoe sommige mensen met hun dieren omgaan!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 09:15

ashley1 schreef:
Valt me trouwens op dat HC zich al een poosje niet heeft laten zien met dat betweterige gedoe ;)

Als-ie sportief en grootmoedig zou zijn, deed-ie een mooie donatie aan dierenasiel Spijkenisse.
Dat ga ík trouwens wel doen :j

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:56

Bassenqua schreef:
Dit is typisch een geval van een hond die door de hele situatie in de stress modus is geschoten.

:j

En als je'm nu zo op de foto ziet,zie je een aanhalige hond die er relaxd bij zit <3
Stress kan een dier compleet doen veranderen,gelukkig hebben ze'm niet af hoeven te schieten en kan ze nu een mooie toekomst tegemoed gaan.

Ibbel,mooi gebaar :j

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:47

dakpan schreef:
Wat onwijs fijn om te lezen dat Nero gevangen is. Nu kan het alleen nog maar beter worden.

Laatst is er in Belgie een stafford aan de boom gebonden, gevonden door verdwaalde wandelaars. Hond heeft een chip, dus de zogenaamde eigenaar werd opgebeld. Die beweerde nog nooit een hond te hebben gehad... het blijft vreselijk hoe sommige mensen met hun dieren omgaan!

dat hadden wij pas ook met een kater, er stond een tel. nummer bij dus ik die bellen en die man zei ook dat hij nog nooit een kat had gehad. Toen een mailtje gestuurd naar het mailadres en dat waren wel de eigenaren, waren erg blij en kwamen hem meteen ophalen. Het telefoonnummer wat bij de chip stond klopte dus niet mischien was dat bij deze hond ook wel of liegt de man inderdaad.

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:08

Het is waarschijnlijk bekend van wie die hond is geweest. Ik weet waar hij woonde de man is verhuisd naar Spijkenisse en ze gaan kijken voor de zekerheid of hij echt geen hond meer in huis heeft. Hopelijk wordt hij voor zn daden gestrafd, want dit is gewoon dieronvriendelijk!!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:25

Kaspar schreef:
Nero zoekt nog een lief baasje. Ze woont op dit moment in dierenasiel Spijkenisse.
Wie kan haar straks als ze is aangesterkt een gouden mandje bieden? Neem contact op met het asiel

Wat fijn dat ze gevangen is +:)+ hopelijk vinden ze de eigenaar _-:(
Ik zou haar graag een mandje aan willen bieden maar we hebben een verhuizing op de planning staan die we eerst moeten uitvoeren voordat we een nieuw lid in ons gezinnetje kunnen opnemen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:50

Wat fijn dat ze haar te pakken hebben kunnen krijgen! Ik hoop dat ze snel weer bijtrekt en dan bij een goed baasje terecht komt die haar een warm mandje aanbied ipv een paal in een natuurgebied :(:)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:52

Wat fijn dat ze gevonden is! Hopelijk vind ze snel een lief baasje...

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:13

Hier ook een stille meelezer, geweldig dat de hond nu gevangen is en weer kans maakt op een goede toekomst. En respect voor de TS die dit allemaal in gang heeft gezet!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:15

abukir schreef:
Het is waarschijnlijk bekend van wie die hond is geweest. Ik weet waar hij woonde de man is verhuisd naar Spijkenisse en ze gaan kijken voor de zekerheid of hij echt geen hond meer in huis heeft. Hopelijk wordt hij voor zn daden gestrafd, want dit is gewoon dieronvriendelijk!!

weten ze al meer?