Goed werk mensen!!!!

Ik wens me voor deze hond een zeer liefdevol (t)huis.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Ik denk dat deze hond het wel gaat redden. Ze zit er rustig bij, dus kans dat ze gewoon helemaal ontspant bij mensen nu ze gevangen is. Het is vaak het vangen dat angstig, maar zodra ze gevangen zijn, is die angst vaak weg.
Ik ben blij dat ze gevangen is. Ze zal er netjes bovenop komen.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze aan de naam "Nero" voor een teefje komen...
Bassenqua schreef:Dit is typisch een geval van een hond die door de hele situatie in de stress modus is geschoten.
dakpan schreef:Wat onwijs fijn om te lezen dat Nero gevangen is. Nu kan het alleen nog maar beter worden.
Laatst is er in Belgie een stafford aan de boom gebonden, gevonden door verdwaalde wandelaars. Hond heeft een chip, dus de zogenaamde eigenaar werd opgebeld. Die beweerde nog nooit een hond te hebben gehad... het blijft vreselijk hoe sommige mensen met hun dieren omgaan!
Kaspar schreef:Nero zoekt nog een lief baasje. Ze woont op dit moment in dierenasiel Spijkenisse.
Wie kan haar straks als ze is aangesterkt een gouden mandje bieden? Neem contact op met het asiel
abukir schreef:Het is waarschijnlijk bekend van wie die hond is geweest. Ik weet waar hij woonde de man is verhuisd naar Spijkenisse en ze gaan kijken voor de zekerheid of hij echt geen hond meer in huis heeft. Hopelijk wordt hij voor zn daden gestrafd, want dit is gewoon dieronvriendelijk!!