Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1997suus schreef:Ik leg altijd zaagsel in de hokken van mijn hamster en konijn. Ze doen het allebei nog even goed hoor:) Niets engs aan. Hamster Mick is al 2.5 jaar en Bella de konijn is al 6.
@Rider01 hooi kan opzich wel even in het hok liggen, heb ik ook gedaan toen ik het druk had en dat het zaagsel op was. Mijn hamsters plaste/passen en poepte/poepen altijd in hun hokje waar wol in zit.
ielsjj_ schreef:Oeh meldt zich!!
Fokker van syrische hamsters. Momenteel heb ik 11 syren en 2 rusjes!
hanneke1 schreef:Over 2 weken kan ik mijn nieuwe hamster ook ophalen!
Het wordt een zilverzwart langhaar vrouwtjeBen er afgelopen donderdag gaan kijken en ze was erg schattig, maar dat zijn alle kleine hamstertjes..
![]()
Ik heb er zin in, eindelijk weer een beetje reuring op m'n kamer!
Anoniem schreef:1997suus schreef:Ik leg altijd zaagsel in de hokken van mijn hamster en konijn. Ze doen het allebei nog even goed hoor:) Niets engs aan. Hamster Mick is al 2.5 jaar en Bella de konijn is al 6.
@Rider01 hooi kan opzich wel even in het hok liggen, heb ik ook gedaan toen ik het druk had en dat het zaagsel op was. Mijn hamsters plaste/passen en poepte/poepen altijd in hun hokje waar wol in zit.
"Al 6"Als je het goed doet kan het konijn nog vele jaren ouder worden. Zaagsel is gewoon niet gezond naar mijn mening. Wol zou ik ook niet voor kiezen als ik jou was.
Mijn hamster heeft een soort bionestje in z'n huisje