Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Ik begrijp wat je bedoelt maar heel veel mensen hebben daar poep aan, dat zie je aan die berichten.![]()
Volgens mij vatten die mensen het dan niet helemaal.![]()
Voor mij is het zo duidelijk als wat hoor.![]()
Wat is dan een oplossing, als ze doorgaan en het niet willen begrijpen.
MamboBeach schreef:Het mooie is, en ik had niet anders verwacht hierdat als je het op een gegeven moment zo zat bent en je geeft een keer een sneer, je ineens de boeman bent. Weet je wat zo moeilijk is, iemand gaat met dat nekvel offtopic, en nu was TS blij wat ook niet altijd zo is, ik geef dan zo'n reactie wat offtopic is en dan heb ik het gedaan. Dat noem ik een actie-reactiemoment. Weet je, ik verstuurde dan ook wel eens een PB maar wat ik daar wel niet heb meegemaakt. Daar brand ik mijn vingers niet meer aan.
IKbenEllen schreef:Aantal profielviews wat ineens oploopt wil wel wat zeggen natuurlijk
MamboBeach schreef:Jaja... Weet je dat ik daar werkelijk waar nog nooit op heb gelet!
Maar is toch niet zo dat je 'gevolgd' wordt? Mensen kunnen toch ook je profiel willen zien... Of zeg ik nu iets blonTs?
Chiqa schreef:profielviews houd ik niet bij, meelezers hoe ik dat zie?
Als ik bv gereageerd in een topic over een liefde voor pingpongballen (Doe maar een gooi) volgt men mij vrijsnel binnen een paar minuten met een tegenreactie, dat mijn voorliefde voor pingpongballen niet in orde is, of door het stellen van een idiote vraag die tevens verkapt is als een steek onder water, maar te onduidelijk is voor een persoonlijke aanval.
MB; we zijn het ook genoeg keer niet eens met elkaar geweest maar we blijven dr niet in hangen en kunnen elkaar gewoon weer te woord staan zonder scheven gezichten, dat vind ik zo leuk aan jou.
heb dat wel eens anders meegemaakt, perongelijk iemand een tip gegeven of complimentje, even vergeten dat dit persoon ooit eens in een discussie met mij verwikkeld is geweest. Moet ik weer helemaal terug gaan lezen wat er ook al weer gebeurd is![]()
Sorrie.....ik heb een negatieve eigenschap, of mss is hij wel positie, ik vergeet heel snel gezichten en gebeurtenissen, en hier op bokt vind ik ze al vrij snel te ingewikkeld.
Als ik bv gereageerd in een topic over een liefde voor pingpongballen (Doe maar een gooi) volgt men mij vrijsnel binnen een paar minuten met een tegenreactie, dat mijn voorliefde voor pingpongballen niet in orde is, of door het stellen van een idiote vraag die tevens verkapt is als een steek onder water, maar te onduidelijk is voor een persoonlijke aanval.
MB; we zijn het ook genoeg keer niet eens met elkaar geweest maar we blijven dr niet in hangen en kunnen elkaar gewoon weer te woord staan zonder scheven gezichten, dat vind ik zo leuk aan jou.
heb dat wel eens anders meegemaakt, perongelijk iemand een tip gegeven of complimentje, even vergeten dat dit persoon ooit eens in een discussie met mij verwikkeld is geweest. Moet ik weer helemaal terug gaan lezen wat er ook al weer gebeurd is![]()
Sorrie.....ik heb een negatieve eigenschap, of mss is hij wel positie, ik vergeet heel snel gezichten en gebeurtenissen, en hier op bokt vind ik ze al vrij snel te ingewikkeld.
.