De moeizame sfeer op BB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Re: De moeizame sfeer op BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:50

Je gaf een zeer kinderachtige reactie mambobeach, totaal niet goed beargumenteerd, tja, dan is het nogal logisch dat je als 'boeman' word gezien.
Die opmerking was simpelweg nergens voor nodig, en ik snap ook niet waar die sneer voor nodig was? Je had ook op een fatsoenlijke manier aan kunnen geven dat men offtopic ging.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:52

Ja, ik ga niet weer in herhaling vallen hoor! :D Blijf niet bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:52

Ik was de eerste die daar 'off topic' ging. :o Ts reageerde daar heel leuk op, ze wist dat niet.
Ik heb het ook heel vriendelijk gebracht en onderbouwd.
Daarna komt er 1 iemand die het onvriendelijk bent en toen kwam jouw post. En die was best fel voor jouw doen, dus die begreep ik totaal niet, want ik heb niet gedramd niets van dat alles, het was onderbouwd.
Waar ik me eerder aan stoor in dat topic, is dat er gelijk aan de eerlijkheid van de TS wordt getwijfeld, als ze even niet op Bokt is geweest. Dat vind ik veel storender, ik heb die persoon in Chiqa's konijnentopic ook al aangesproken op postgedrag. Maar ik vind dat storender dan 1 goed opgevatte opmerking over het vasthouden van het konijn.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:03

Maar dat ben ik ook met je eens hoor! Maar die ene opmerking schoot bij mij echt verkeerd en kon ik niet meer inhouden. Ik weet gelijk over welke post je het hebt en over wie, dat vind ik ook erg storend en denigrerend overkomen maar was al een tijdje geleden gepost. Als je daarover begint laait dat weer op, althans, zo dacht ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:11

MamboBeach schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt maar heel veel mensen hebben daar poep aan, dat zie je aan die berichten. :j
Volgens mij vatten die mensen het dan niet helemaal. :n
Voor mij is het zo duidelijk als wat hoor. :j

Wat is dan een oplossing, als ze doorgaan en het niet willen begrijpen.

Ha we begrijpen elkaar :D Daarom is het ook zo plezierig dat gedram niet meer toe is gestaan.
Ik zie in dit topic dat je nu zelf ook een 'confrontatie' bent aangegaan omdat het je mss ook irriteerde?
je zult ongetwijfeld niet de enige zijn, dit topic staat niet voor niets.

MamboBeach schreef:
Het mooie is, en ik had niet anders verwacht hier :) dat als je het op een gegeven moment zo zat bent en je geeft een keer een sneer, je ineens de boeman bent. Weet je wat zo moeilijk is, iemand gaat met dat nekvel offtopic, en nu was TS blij wat ook niet altijd zo is, ik geef dan zo'n reactie wat offtopic is en dan heb ik het gedaan. Dat noem ik een actie-reactiemoment. Weet je, ik verstuurde dan ook wel eens een PB maar wat ik daar wel niet heb meegemaakt. Daar brand ik mijn vingers niet meer aan. :n

Opvallend detail, ik ook niet, boeman ben ik al een tijdje,(althans voor een handje vol) geef ik ze geen stof tot voeren, ook al wordt ik een paar dagen druk gevolgd.
Heb mn leerstof dr uitgehaald. :j Waar dit topic wel niet goed voor is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 08:04

Even vraag uit nieuwsgierigheid, hoe weet je dat je druk gevolgd wordt eigenlijk?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 08:50

Chiqa, zijn wij het ook nog eens eens met elkaar! :D

Klopt, ik loop er al een tijdje mee dat ik het dan zo zat ben en ik zeg niet dat het goed is dat ik dan zo'n reactie geef hoor maar ik denk dan, dringt het nu nooit eens door?
Ik hoop dat dit topic toch wel ergens voor staat. :j

Ja, hoe weet je dat je gevolgd wordt dan? Hoe bedoel je dat?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:50

Aantal profielviews wat ineens oploopt wil wel wat zeggen natuurlijk ;)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:54

IKbenEllen schreef:
Aantal profielviews wat ineens oploopt wil wel wat zeggen natuurlijk ;)

Ooo dat ken ik! *zwaait naar meelezers*

Als ik me daardoor zou moeten laten beinvloeden.. nee merci. Ik leef mijn leven voor mijzelf, niet voor anderen. Sterker nog, blijkbaar ben ik zo interessant voor anderen dat zij hun leven op stop zetten zodra ze mij volgen. Grappig toch? _O-

Ik sta achter wat ik post, en wie het leest zal me eerlijk gezegd verder aan mijn anus oxideren, er staat niks dat niet op de voorpagina van de Telegraaf mag staan. Afijn, terug ontopic maar weer. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:56

Jaja... Weet je dat ik daar werkelijk waar nog nooit op heb gelet!
Maar is toch niet zo dat je 'gevolgd' wordt? Mensen kunnen toch ook je profiel willen zien... Of zeg ik nu iets blonTs? :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:59

MamboBeach schreef:
Jaja... Weet je dat ik daar werkelijk waar nog nooit op heb gelet!
Maar is toch niet zo dat je 'gevolgd' wordt? Mensen kunnen toch ook je profiel willen zien... Of zeg ik nu iets blonTs? :D

Mijn profiel is zo goed als leeg, dus niet interessant. Ik heb een poosje voor de lol de stand bijgehouden, maar dan zie je idd als je in een verhitte discussie zit, dat je profielvieuws ineens omhoog schieten. En vanuit je profiel kunnen natuurlijk al je berichten worden gelezen die je hebt gepost, wat voor sommigen blijkbaar een leuke vrijetijdsbesteding is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:12

profielviews houd ik niet bij, meelezers hoe ik dat zie?
Als ik bv gereageerd in een topic over een liefde voor pingpongballen (Doe maar een gooi :7 ) volgt men mij vrijsnel binnen een paar minuten met een tegenreactie, dat mijn voorliefde voor pingpongballen niet in orde is, of door het stellen van een idiote vraag die tevens verkapt is als een steek onder water, maar te onduidelijk is voor een persoonlijke aanval.

MB; we zijn het ook genoeg keer niet eens met elkaar geweest maar we blijven dr niet in hangen en kunnen elkaar gewoon weer te woord staan zonder scheven gezichten, dat vind ik zo leuk aan jou.

heb dat wel eens anders meegemaakt, perongelijk iemand een tip gegeven of complimentje, even vergeten dat dit persoon ooit eens in een discussie met mij verwikkeld is geweest. Moet ik weer helemaal terug gaan lezen wat er ook al weer gebeurd is :D

Sorrie.....ik heb een negatieve eigenschap, of mss is hij wel positie, ik vergeet heel snel gezichten en gebeurtenissen, en hier op bokt vind ik ze al vrij snel te ingewikkeld.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:51

Chiqa schreef:
Als ik bv gereageerd in een topic over een liefde voor pingpongballen (Doe maar een gooi :7 ) volgt men mij vrijsnel binnen een paar minuten met een tegenreactie, dat mijn voorliefde voor pingpongballen niet in orde is, of door het stellen van een idiote vraag die tevens verkapt is als een steek onder water, maar te onduidelijk is voor een persoonlijke aanval.

MB; we zijn het ook genoeg keer niet eens met elkaar geweest maar we blijven dr niet in hangen en kunnen elkaar gewoon weer te woord staan zonder scheven gezichten, dat vind ik zo leuk aan jou.

heb dat wel eens anders meegemaakt, perongelijk iemand een tip gegeven of complimentje, even vergeten dat dit persoon ooit eens in een discussie met mij verwikkeld is geweest. Moet ik weer helemaal terug gaan lezen wat er ook al weer gebeurd is :D

Sorrie.....ik heb een negatieve eigenschap, of mss is hij wel positie, ik vergeet heel snel gezichten en gebeurtenissen, en hier op bokt vind ik ze al vrij snel te ingewikkeld.

Zou dat niet gewoon door het knopje "actieve onderwerpen " kunnen zijn? Ik kom daar ook vaak dezelfde namen tegen, puur en simpel omdat je dezelfde intersses hebt. Dan kom je elkaar al snel tegen, zeker als je ook vaak rond dezelfde tijd op bokt zit.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:58

Chiqa schreef:

Oke, ik begrijp je uitleg! :j Alleen ik volg jou als het ware niet maar ik kom jou toch best wel vaak tegen. Of interesse in dezelfde onderwerpen of zoals bregtje (zeg ik het goed uit mijn hoofd :o ) zegt dat je in dezelfde topics komt omdat ik ook vaak in de lopende topics reageer. :)

Ik blijf er ook niet in hangen hoor, de ene keer bots je met iemand en de andere keer niet. That's life! :D
Sommige bokkers 'ken' ik wel qua naam maar als ik moet onthouden wanneer je het de ene keer eens bent met elkaar en de andere keer niet... Nou, te veel moeite hoor. :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:02

Chiqa schreef:

.

Kan het niet zo zijn dat je je alles gewoon teveel aantrekt en je miss af en toe je schouders moet ophalen en op het rode kruisje klikken ipv alles te zien als aanval op jou??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:18

O ik doe niet anders hoor, ik zou niet weten wat ik dr mee zou moeten.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:27

Als je op het rode kruisje klikt gaat de website weg dan even tot 100 tellen en met een ander perspectief dezelfde post miss lezen helpt ook heel vaak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:45

Chiqa schreef:

agree. :j heb dat heel erg met jou en MB. :) Lekker tegen elkaar kunnen hangen maar een topic later gewoon weer met elkaar eens kunnen zijn. :j Vind ik heerlijke discussie partners!
En nog tegen een grapje kunnen ook. Da's helemaal mooi. :D

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:55

Nou, vergevingsgezind Chiqa :D .... blijkbaar dan toch niet richting mij, want er wordt op mijn posten niet gereageerd ook al qoute ik je letterlijk. Zal misschien dan toch alleen voor bepaalde personen gelden ;) ?

Mij boeit het geen lor of ik nou wel of niet met iemand op zou kunnen schieten irl, als die iemand mij hier op Bokt lekker tegengas geeft of iets om over na te denken vindt ik dat alleen maar leuk en ik houd echt echt echt niet bij of ik nou wel of niet ooit met iemand in de clinch heb gelegen. Sterker nog, vaak leer je van elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:06

Echwel schreef:
Als je op het rode kruisje klikt gaat de website

nee is niet nodig, heeft PHP een oplossing voor dus gebruik die maar.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:38

Wat bedoel je nu, temmen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:39

foei-lijst..

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:41

Wahahahaahaha dan sta ik waarschijnlijk op iemand zijn foeilijst!!! GEWELDIG!! Ik lig hier echt in een scheur van het lachen, zo belangrijk vind ik mezelf namelijk helemaal niet, maar een ander dus wel whahahaahahahahaha!!!!!

Edit: dan laat dat vergevingsgezind voortaan maar uit de berichten dan, want dát klopt dus echt voor geen meter dan _O- . Even ter info, ik heb NIEMAND op mijn foeilijst staan, vind dat persoonlijk afbreuk doen aan een lekkere stevige discussie, en die zou ik dan missen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:48

Breghje: Dit vind ik een erg kinderachtige reactie. Chiqa heeft nooit gezegd dat JIJ op haar foeilijst staat. Enkel dat mensen die niet kunnen loslaten er op staan. Daarbij heeft Chiqa nog helemaal niet bevestigd dat het inderdaad om die optie gaat. Ik kan het mis hebben hoor, dat is gewoon de enige optie die ik me kan bedenken.

Sja ik heb 1 persoon op mijn foeilijst, niet omdat ik boos op haar ben of haar belangrijk vind oid, maar ik lees haar berichten gewoon liever niet :')

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:51

Direct niet nee, maar gezien dat ze op geen enkel bericht van mij reageert en er daarna jou berichtje komt over foeilijsten tel ik even 1 bij 1 op ;) .

Mag jij kinderachtig vinden hoor, daar ben je vrij in uiteraard. :)