Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dablo schreef:Ja, een penaltie geven is wat anders, maar jij waagt er je handen niet aan hoor.
Maakt ook niet uit, deze Jack is in het jaar dat hij nu bij ons is, in ieder geval al veranderd naar bijter van gromhondje. Wat fijn voor hem dat hij wél een tweede kans kreeg.
Chiqa schreef:Dablo schreef:Ja, een penaltie geven is wat anders, maar jij waagt er je handen niet aan hoor.
Maakt ook niet uit, deze Jack is in het jaar dat hij nu bij ons is, in ieder geval al veranderd naar bijter van gromhondje. Wat fijn voor hem dat hij wél een tweede kans kreeg.
oei hier zou ik maar niet al te trots op zijn, tijd dat je hulp inschakeld mss?
Diablo schreef:Waarom?
Rl_PrincEsS schreef:Ik zou allereerst mijn excuus maken aan de ouders en het verhaal uitleggen. Voor in het vervolg zal ik maatregelen treffen. Bijvoorbeeld een muilkorf, bench of hoe je het ook maar schrijft. In ieder geval de hond + kids gescheiden houden. Deze keer ging het goed maar je weet niet wat het de volgende keer teweeg kan brengen.
Chiqa schreef:Er staat toch echt..." in ieder geval al veranderd naar bijter van gromhondje"
Chiqa schreef:Er staat toch echt..." in ieder geval al veranderd naar bijter van gromhondje"
Eva1993 schreef:Precies, deze hond moet niet gemuilkorft worden of in een bench gezet worden. Gewoon geen kinderen meer bij die hond.
Ik snap ook niet dat sommige mensen zeggen dat ze hem moeten inslapen. Dit is toch echt de fout van de TS, de wist dat haar hond niet met kinderen om kon gaan, en toch laat ze hem in aanraking komen met kinderen. Dit is niet de schuld van de hond in mijn ogen. Tuurlijk, de hond had niet mogen bijten. maar wij weten het verhaal ook niet, maar als ik dat meisje zou zijn zou ik ook zeggen dat ik alleen wou aaien, en niet dat ik hem aan het irriteren was...
Yamcha schreef:En welke leeftijden hebben de kinderen boven de 5 dan? Besef wel dat je ook die heel goed in de gaten moet houden..... misschien nog wel beter.
Of kan je hond wel met oudere kinderen?
creool schreef:Mochten jullie dit onderwerp interessant genoeg vinden om verder te discussieren, ga gerust jullie gang. Ik sluit het onderwerp af.
Diablo schreef:Hihi, ja, ik zie het nu ook, ik bedoel het uiteraard andersom .
creool schreef:Yamcha schreef:En welke leeftijden hebben de kinderen boven de 5 dan? Besef wel dat je ook die heel goed in de gaten moet houden..... misschien nog wel beter.
Of kan je hond wel met oudere kinderen?
Ja, oudere kinderen is geen enkel probleem.
Diablo schreef:Om wat voor hond gaat het eigenlijk?
Bedenk wel dat een hond kinderen boven de vijf ook als ranglagere kan beschouwen en aangezien je niet weet hoe het precies gebeurd is.....
creool schreef:Ik ben even niet geweest, puur omdat ik me behoorlijk K. voelde door een aantal reacties..