Maar ik zie ook wel boomers die lang zoveel energie niet hebben, hangt een beetje af van de hond.Maar die kleinere hondjes zou je ook in een mandje kunnen doen en kan je dan bijv. de veilige stukken die niet langs de weg gaan eventueel laten meerennen.
Wel zou ik het persoonlijk wel wat griezelig vinden, een chihuahua los op stal laten lopen... Ze zijn wel klein en kwetsbaar... Ik zou qua formaat niet kiezen voor echt klein in dat geval.
Ik ging wel eens op buitenrit met een kennisje en dan ging haar JR zonder problemen mee. Maar ik zou wel voor een wat groter ras kiezen.
Ik houd nog korter dan 5 uur aan meestal, maar dat ligt ook aan de jongste hond, die vindt het alleen zijn niet erg, maar ik wil er wel voor zorgen dat ik terug ben voordat ze het wel vindt.
De meeste honden zijn binnen vaak wel oké met katten maar buiten zijn wegrennende katten wel aanlokkelijk om achteraan te jagen (totdat ze zich ineens omdraaien en de kat ze recht aankijkt, zoals katten altijd lekker kunnen doen, dan schrikken ze zich een hoedje).