De manier waarop paarden in Nederland geslacht worden vind ik prima

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Zie mijn edit....
De manier waarop paarden in Nederland geslacht worden vind ik prima
slimmerik schreef:Ja, daar heb ik geen echte moeite mee. Ik zou idd wèl liever zien als Nederlandse maatschappijen Nederlandse producten gebruiken. maar blijkt dat het kostenplaatje dan te hoog wordt. Vlees vanuit die landen is goedkoper en handel blijkt nodig te zijn voor de economie.
slimmerik schreef:Het gaat er in die landen echt niet overal zo aan toe. Er worden gewoon uitzonderingen gefilmd. Ook in die landen zijn regels waar men gewoon gemakkelijker onderuit gaat en kan gaan dan hier in Nederland.
Je doet net of er in die landen alleen maar crimenelen leven.... Gevoel voor drama noem ik zoiets.
slimmerik schreef:Nee, jij generaliseert. Er boeren genoeg Nederlanders in Argentinie en Brazilie en die hebben heel wat andere verhalen als dat zooitje van Wakker Dier.
Ninx schreef:slimmerik schreef:Nee, jij generaliseert. Er boeren genoeg Nederlanders in Argentinie en Brazilie en die hebben heel wat andere verhalen als dat zooitje van Wakker Dier.
Dit is geen informatie van WAKKER DIER (ik typ het maar even groot, dan kun je de bril laten liggen)!!!
Ik heb je een link doorgestuurd van The Humane Society, een door de USA overheid benoemd adviesorgaan voor dierenwelzijn.
Hun bevindingen zijn bijzonder waarheidsgetrouw en van een hele andere orde dan een organisatie als wakker dier.
Als je de link had aangeklikt en de info + het filmpje had doorgenomen wist je nu beter.
De link nog een keer:
https://community.hsus.org/campaign/FED ... cosponsor2
Los daarvan is het onderzoek van Wakker Dier verricht door de Universiteit van Wageningen, zijn dat nu ook al leugenaars?
blackpegasus schreef:vraagje: De veganisten onder jullie... wat voor schoenen dragen jullie dan??? Want leer is ook van dode dieren en leer word veel gebruikt
blackpegasus schreef:vraagje: De veganisten onder jullie... wat voor schoenen dragen jullie dan??? Want leer is ook van dode dieren en leer word veel gebruikt
VivaLaVida schreef:blackpegasus schreef:vraagje: De veganisten onder jullie... wat voor schoenen dragen jullie dan??? Want leer is ook van dode dieren en leer word veel gebruikt
en een kunststof hoofdstel en zadel ?
blackpegasus schreef:was van mij alleen maar nieuwsgierigheid van hoe jullie dat doen.Dat vroeg ik mij al een tijdje af eigenlijk. Omdat leer in zoveel dingen word gebruikt. Net als dat er in heel veel dingen gelatine zit. Je 'mag' eigenlijk een hoop dingen niet meer dan.