wie knijpt me??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaill87 schreef:Dat er andere rassen bij betrokken worden door mijzelf o.a is om aan te tonen dat het niet ALLEEN de pittbullachtigen zijn die kunnen bijten of agressief kunnen zijn. En dat willen veel mensen niet zien vandaar dat het toch aangehaald wordt.
kaill87 schreef:Verder ben ik het ook met je eens dat veel honden in verkeerde handen terecht komen, maar dat kan bij elk ras verkeerd uitpakken. Het enige waar het om draait is het uiterlijk en de kaakkracht.
CherokeeChum schreef:Zomaar een gedachte,al die honden die zijn ingeslapen op grond van hun uiterlijk.....
Ik vermoed dat er heel wat schadeclaims gaan volgen,de beerput gaat open
LimaMambo schreef:MENSEN IK BEN ZOOOOOOOO BLIJ!!!!
na jaren echt superhard knokken is het dan toch gelukt.. ik kan mijn blijdschap niet op!!!!![]()
![]()
![]()
LimaMambo schreef:het kan me lekker allemaal niet meer schelen nananananaaaa
we hebben gewonnen van die klote wet!!![]()
![]()
![]()
LimaMambo schreef:ik ben nog steeds blij en kan het nog steeds niet geloven!!
wie knijpt me??
LimaMambo schreef:MENSEN IK BEN ZOOOOOOOO BLIJ!!!!
na jaren echt superhard knokken is het dan toch gelukt.. ik kan mijn blijdschap niet op!!!!![]()
![]()
![]()
anneliesdj schreef:LimaMambo schreef:MENSEN IK BEN ZOOOOOOOO BLIJ!!!!
![]()
![]()
WOEI, we gaan een pittbull halen!! Hoe lang zou het duren voor er hier nestjes aangeboden worden?
slimmerik schreef:Hier heb je dat onderzoek:
http://i28.tinypic.com/2zez3pc.jpg
(even op klikken om het op juiste grootte te krijgen)
griebels schreef:Pitbullachtigen veroorzaken maar liefst 1% van alle bijtincidenten...
Nadya schreef:ThePast03 schreef:Het klopt dat ze uiteindelijk alle honden willen gaan registreren en dat is een goede zaak.
De test gaan alleen verplicht worden voor honden boven de 35 cm en nadat ze agressief zijn geweest....
Hmmm, ik heb dit laatste niet helemaal gevolgd in het topic, moet ik eerlijk zeggen. Even voor de duidelijkheid: Je meent toch niet dat ze eerst gaan afwachten tot er een ongeluk gebeurd en dan een test gaan doen? Begrijp ik dat nou goed uit je verhaal of....???
griebels schreef:En daar komen de pitbulls net zo vaak voor als hier de lieve gezinshond.