Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Dat zegt toch niemand, ik word flauw van het eeuwig gezeik van mensen die eeuwig verwijzen naar andere honden.
Het is geen wedstrijdje om ter beste bijtras.
Zo kom je geen meter verder, enigste dat je krijgt is een ping pong effect tussen beide partijen.
slimmerik schreef:De RAD klopt wel degelijk.... De pitbull is begin vorige eeuw pas ontstaan. Het is geen ras maar een kruising van diverse bijtgrage honden. De RAD is ontstaan omdat deze honden door hun bijtkracht en agressie en verkeerd fokken verboden werden. Het enige foute aan de RAD is dat de straffen voor de baasjes en fokkers véél te laag is.
Van de week is hier in Winterswijk zo'n verboden hond eigenaar veroordeeld tot het betalen van € 250,-- Een lachertje....alleen de rechtzaak is al vele malen duurder. De hond kreeg trouwens de doodstraf.
slimmerik schreef:Nou de honden die de mensen uit mijn profiel zo toegetakeld hebben hadden vóór die aanvallen ook nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Wél waren het allemaal pitbulls of daarop gelijkende honden. Dus van mij mag de RAD blijven alleen aangescherpt. En de RAD bepaalt niet de hoogte van de boetes...dat doen de rechters.
Nee, gewoon in beslag blijven nemen.....alleen iets eerder afmaken. Niet net zo lang opgesloten laten zitten als de tijd dat het baasje (gratis) kan procederen.
LimaGentle schreef:die honden uit jouw filmpje zijn geen nederlandse honden en dus ook niet van nederlandse mensen.. bijna zeker weten uit amerika waar de mentaliteit tegenover honden toch anders is dan hier in NL
ooit gehoord van de honden fluisteraar?
slimmerik schreef:LimaGentle schreef:die honden uit jouw filmpje zijn geen nederlandse honden en dus ook niet van nederlandse mensen.. bijna zeker weten uit amerika waar de mentaliteit tegenover honden toch anders is dan hier in NL
ooit gehoord van de honden fluisteraar?
Ik hou niet van dat zweverige![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een Amerikaanse hond en een Nederlandse? Blaffen in het Engels? Die Amerikaanse honden worden gewoon binnengesmokkeld hiero hoor....zonder papieren.
slimmerik schreef:Nee hoor, er zit wel degelijk een steekje los bij de pitbulls en pitbull achtigen. Daarom is de RAD er ook en daarom is genoemde hond imo ook gaan bijten.
slimmerik schreef:RAD discussie hebben we in het ander topic gehad LG misschien nog maar eens doorlezen.
slimmerik schreef:
faye schreef:LG, ik ben eigenlijk wel beniuewd naar je antwoord op het feit dat twee slachtoffers die in Slimmerik's profiel staan Nederlands zijn. Daar hoor ik je ineens niet meer over. Leuke afleidingsmanoevre, maar de RAD kun je ergens anders bespreken.
slimmerik schreef:
slimmerik schreef:slimmerik schreef:
slimmerik schreef:Nee hoor, er zit wel degelijk een steekje los bij de pitbulls en pitbull achtigen. Daarom is de RAD er ook en daarom is genoemde hond imo ook gaan bijten.
Ennuh 2 slachtoffers uit mijn profiel zijn uit Nederland.