Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:griebels schreef:Dan nog zijn het onschuldige honden, die er niet voor gekozen hebben om geboren te worden...
Ja de honden zijn onschuldig.....misschien omdat ze meestal afgemaakt worden vóórdat ze schuldig zijn. Compleet pijnloos dus wat maakt het eigenlijk uit. Ze merken er niets van.
Irene2510 schreef:Wat ik nog het erge vind is dat de baasjes niet eens bij de euthanasie aanwezig mochten zijn, vinden jullie dat niet raar?
Alsof je van die honden niet mag begeleiden...
Schandalig hoe die honden behandeld worden.
Tuurlijk zitten er ook rotte appels tussen maar dat heb je bij ieder ras, nee, ik heb hier geen woorden voor...
Belachelijk hoe die dieren in de "laatste levensfase" behandeld zijn.
slimmerik schreef:Binckydenice schreef:Lees jij alles wel? De golden heeft vaker gebeten omdat ie duizend keer vaker voorkomt. Procentueel niet.Ik vindt het gewoon discriminatie. EEen golden retriever heeft vaker gebeten dan een pitt bull, maar een pittbull is gevaarlijk? Belachelijk...
slimmerik schreef:Irene2510 schreef:Wat ik nog het erge vind is dat de baasjes niet eens bij de euthanasie aanwezig mochten zijn, vinden jullie dat niet raar?
Tuurlijk zitten er ook rotte appels tussen maar dat heb je bij ieder ras, nee, ik heb hier geen woorden voor...
Iemand die vier van die honden houdt zou ze van mij nog niet eens dood mogen zien. Ze hadden achter slot en grendel moeten zitten die eigenaars.
slimmerik schreef:Nee, maar die bijten doorgaans niet zonder enkele aanleiding en eerder boos gedrag.... de pitbulls en pitbull achtigen wel.
slimmerik schreef:Maar griebels waarom mogen die honden blijven van jou. Er zijn toch genoeg andere rassen?
slimmerik schreef:Irene2510 schreef:Wat ik nog het erge vind is dat de baasjes niet eens bij de euthanasie aanwezig mochten zijn, vinden jullie dat niet raar?
Iemand die vier van die honden houdt zou ze van mij nog niet eens dood mogen zien. Ze hadden achter slot en grendel moeten zitten die eigenaars.
katiavl schreef:Jawel want dan zeg jij goldens zijn gevaarlijker, en dat is helemaal verkeerd
had het al uitgelegd met men appel en peren verhaal maar goed
slimmerik schreef:Ylana schreef:@Faye, mijn dochter is meerdere malen "gebeten" door mijn jack Russel omdat ze hem in een onbewaakt ogenblik zat te pesten.
En ja, ze heeft er van mij nog een klets achteraan gehad ook!
En als je nu een rottweiler had die haar gezicht open trekt?
Een tik voor je dochter en een kluifje voor de hond?
griebels schreef:slimmerik schreef:Maar griebels waarom mogen die honden blijven van jou. Er zijn toch genoeg andere rassen?
We roeien de turken toch ook niet uit omdat ze niet deugen??
Hitler vond de joden ook overbodig, er waren toch genoeg andere rassen??
Irene2510 schreef:Hoe bedoel je dat? Iemand heeft toch verdriet en moet toch waardig afscheid kunnen nemen?
Je bedoeld dat het eigenlijk "eigen schuld dikke bult" is?
griebels schreef:RAD handelt volgens de wet, en Hitler handelde volgens zijn wet. Beide zijn verschrikkelijk en onmenselijke handelingen!
Es79 schreef:Wat ik even zeggen wil, is dat ik het toch wel een heel verschil vind of er van een bepaald ras 1000 honden zijn en van een ander ras 100 honden.
Ze kunnen zo geen eerlijk beeld geven van de bijtincidenten...