Dit is een foto van haar:
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soprano schreef:Hallo, ik zie het topic nu maar pas. Ik 'kan' het zelf niet maar het interesseert mij wel heel hard! Nu vroeg ik mij of iemand misschien wil oefenen met mijn paard? Ze zit de laatste tijd precies niet zo goed in haar vel...
Dit is een foto van haar:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZLGMCASX[/img]
Sienna schreef:Ik heb (nog) geen gesprek gedaan, maar bij het kijken naar haar foto voel ik veel verdriet en eenzaamheid. Is er iemand uit haar leven weg gegaan? Of is ze pas verhuist oid? Ze voelt zich in elk geval erg "down" ..
Alytuiere schreef:@ soprano volgens mij heeft ze best veel meegemaakt? Melancholisch paard... is ze lichaamelijk misschien wat achteruit aan het gaan, gezien de leeftijd ook, en dat ze dat zelf ook begint te merken.. Is er wat veranderd in wat je met haar doet, de hoeveelheid aandacht die ze krijgt?
Soprano schreef:Sienna schreef:Ik heb (nog) geen gesprek gedaan, maar bij het kijken naar haar foto voel ik veel verdriet en eenzaamheid. Is er iemand uit haar leven weg gegaan? Of is ze pas verhuist oid? Ze voelt zich in elk geval erg "down" ..
Verhuist is niet nee, ze woont al van haar 8 bij ons en ze is nu 17. Ze heeft vroeger wel een veulen gehad maar dit is dood geboren hier heeft ze veel verdriet van gehad. Toen ze bij ons was gekomen heeft ze onze jaarling 'geadopteerd'. Maar ze heeft nog wel altijd heel erg haar moedergevoel.
Sienna schreef:Dat zou het goed kunnen zijn.. ik voel een leegte.. er mist iets in haar leven, wat goed een veulentje kan zijn. Als ik de tijd kan vinden wil ik wel even een gesprekje met haar aangaan.
Soprano schreef: