Het viel mee, bij de afspraak was hij inmiddels droog genoeg om niet meer op te vallen.
Braaf in de metro

En in de wachtruimte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Gelukkig was het geen sloot vol algen of kroos. Dan kon die gelijk de douche in
Ineke2 schreef:Jolliegirl schreef:Die is op je andere fotos wel zichtbaar
Maar is wel goede reclame hoor
Ja, als je inzoomt wel, maar hoeft niet pontificaal in beeld.
@ Telpeva Je wilt niet weten hoevaak ik het afgelopen half jaar al gehoord heb “ O niet gezien” doelend op het jasje.
Roosje01 schreef:Het was gister ook zulk lekker weer ravi wilde gewoon lekker zwemmen. Gelukkig was het geen sloot vol algen of kroos. Dan kon die gelijk de douche in
maj0 schreef:Ineke2 schreef:
Heel herkenbaar wij hadden ook zo'n jasje voor onze hond alleen dan met afstand houden aub. want ze viel uit (angstagressie) nou echt niemand die rekening mee hield. Mensen zijn wat dat betreft echt blind
maj0 schreef:Dat is zeker wel een goeie Tamary
Net zo dat als je in een losloop gebied loopt je gewoon je hond bij je moet roepen als je een aangelijnde hond ziet. Het is toch te zot voor woorden dat wij te horen krijgen dat we daar dan niet moeten lopen want het is een losloop gebied. Ja sorry kan daar echt boos om worden.
Jolliegirl schreef:maj0 schreef:Dat is zeker wel een goeie Tamary
Net zo dat als je in een losloop gebied loopt je gewoon je hond bij je moet roepen als je een aangelijnde hond ziet. Het is toch te zot voor woorden dat wij te horen krijgen dat we daar dan niet moeten lopen want het is een losloop gebied. Ja sorry kan daar echt boos om worden.
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Ik ging nooit naar losloop gebied omdat onze hondjes niet los konden.
En ik niet tot last wilde zijn voor iemand waarvan de hond wel los loopt.
Maar die moet wel ten aller tijden onder apel staan!
Jester_ schreef:Jolliegirl schreef:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Ik ging nooit naar losloop gebied omdat onze hondjes niet los konden.
En ik niet tot last wilde zijn voor iemand waarvan de hond wel los loopt.
Maar die moet wel ten aller tijden onder apel staan!
Eens. Hier ga ik speciaal naar het losloop bos, ik woon middenin de veluwe moet 10 andere bossen om het dorp heen waar wel een aanlijnplicht is. Ik roep mijn hond in het losloopgebied ook niet bij me, dan moet je toch naar 1 van de andere bossen gaan.
Mocht het spel niet leuk gaan of een andere loslopende hond vind het niet leuk/fijn roep k hem natuurlijk bij me, maar niet bij voorbaad omdat je je hond vast hebt in een losloopbos

Deni11 schreef:Ja zo frustrerend hoe andere mensen soms zo niet met hun hond bezig zijn, of niet tijdig/netjes handelen, waardoor het helemaal geen prettige situatie voor jou en je hond wordt… zeker als je zo actief bezig bent met trainen & wél zo lekker bezig bent met je hond. Klinkt in ieder geval alsof je zelf goed bezig bent met hem & voor hem opkomt, fijn!