Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Office, lees jij eigenlijk wel?
Hondje kreeg al van bij het begin antibiotica zowel in injectievorm als tabletten.
Het was net daardoor dat er eerst gedacht werd dat er negatieve reactie kwam op de antibiotica!
Leo schreef:Jeetje Lugea... ik krijg gewoon tranen in mn ogen bij je verhaal. Wat ontzettend sneu, onnodig en heftig. En te bedenken dat je overal werd afgescheept... ik kan er echt niet bij.
Dikke knuffel voor jou en Elvisop naar een volledig herstel!
office schreef:Dus nu ben je 2000 euro verder en nog steeds geen antibiotica gekregen voor de hotspot die er blijkbaar nog steeds is ?
Ik zal wel simpel zijn maar ik vind het allemaal maar een aparte gang van zaken.
Sommige paarden artsen zie ik ook verdwalen in een woud van onderzoeken maar een simpele conclusie als “ hij trapt met zijn achterbeen tegen de wand en daarom loopt hij kort “ lukte niet.
Maar ik hoop dat je hondje snel opknapt ik vind deze stress heel naar voor je .Een te klein schedeltje heeft hij dus niet zoals sommige kleine hondjes ?
CupCakes_ schreef:Jeetje Lugea, wat een enorme rottige samenloop van omstandigheden. Hopelijk knapt Elvis hier grotendeels/volledig van op en houdt hij er geen beperkingen aan over.![]()
Daarnaast zou ik zeker het gesprek aan gaan. Want heel eerlijk vind ik dit zeker een groot stuk nalatigheid van degene die het zuurstoftekort heeft veroorzaakt. Daar mogen ze zeker op aangesproken worden.
Hondje kreeg al van bij het begin antibiotica zowel in injectievorm als tabletten.
Het was net daardoor dat er eerst gedacht werd dat er negatieve reactie kwam op de antibiotica!