Wij gaan er weer een weekendje van maken, hebben met vrienden afgesproken die daar in de buurt wonen. heb een leuk chalet gevonden met goede omheinde tuin, toch wel fijner dan een hotel voor een weekend.
Wij zijn dit weekend naar twee windhonden shows in Duitsland geweest. Onze Afghaan is op zaterdag BIS junior geworden en op zondag Reserve BIS Junior.
We zijn op zondag wel in Zwolle. De zaterdag slaan wij over want dan wordt ons ras gekeurd door een km waar we onze honden niet onder uit willen brengen.
Gefeliciteerd met Luxemburgs kampioen! Hier op zaterdag kampioen geworden dus ik ben doorgereden naar Gerardmer in Frankrijk en heb zondag overgeslagen.
100 keer liever een vieze hond dan een extra dag ‘ zonder reden ‘ in een overprikkelende hal.
rockey
Geplaatst: Vandaag, 09:37
wat een prachtige foto!
ohhhh wat was het druk he in de hallen, wat een rust als je dan even naar buiten loopt. dat gekef en getetter de hele dag door, ik ben altijd echt dood op na een show, laat staan 2 dagen.
Gefeliciteerd Esplendido, super goed gedaan!
Ik zou me nog zo graag weer willen selecteren voor hond van het jaar show , hopelijk gaan we goed ons best doen in zwolle
Wij zaten naast de malamute en dan ben ik echt helemaal gaar. Ik had de jongste hond speciaal niet ingeschreven omdat ik het voor hem sneu vond dat ik verwachtingen van presteren zou hebben in die setting. Eerst maar eens lekker snuffelen aan zo’n situatie. Hij is pas 7 maanden, liever een Bob puppy mislopen en een goed aangepaste hond.
Duitsland is bijvoorbeeld groter qua shows, maar ook veel veel rustiger imo. Maar daar worden ook honden eruit gehaald als ze zo’n gedrag vertonen als wat ik veel in Luxemburg heb gezien.
Drico
Geplaatst: Vandaag, 12:34
Gefeliciteerd!
Ik heb Zwolle uiteindelijk niet ingeschreven. Zag dat de klasse waarin Enzo zou moeten al behoorlijk vol zat en volgende dag heb ik ook de KCM, dus vind het wel best zo