Zolang er schapen zijn is het altijd goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zolang er schapen zijn is het altijd goed
- al is dat wel een kleine understatement en vraag ik me af of dit nog onder kusjes geven valt wat ze doet
. Maar van familie, vrienden en kinderen tot de dierenartsen in de praktijk aan toe... Ben je dichtbij genoeg met je gezicht? Staat garant voor een Arya douche so ye be warned! Ik vind het stiekem echt fantastisch hoeveel liefde ze te geven heeft en hier ook met 100% enthousiasme voor gaat wanneer ze de kans krijgt haha. #Engeherdersbelike

en ook zo leuk om meer over alle honden te leren 
Maar een van de dingen die ik zo aandoenlijk vind, en waar hij me ook altijd mee aan het lachen maakt, is zijn manier van laten zien wie en wat hij speciaal vind.
Elke dag kan het iets anders zijn, afhankelijk van wat hij die dag het waard vind te laten zien. 

Daarentegen gaat hij voor mij echt door het vuur en kan ik echt lezen en schrijven met hem, maar ik geef hem ook veel ruimte om keuzes te maken en hij mag ook best aangeven iets niet te willen. Verder is zijn eenkennigheid ook wel kenmerkend voor Melle. Hij vindt heel veel mensen gewoon enorm spannend en is ook erg wantrouwend naar vreemden, maar trekt zich dan eerder terug dan dat hij ze weg zou jagen o.i.d. Naar mij is hij dan weer echt mega aanhankelijk en wil hij de hele dag bij me zitten/liggen, knuffelen en kusjes geven. Waar ik ben is Melle.
Wat ik wel leuk vind is dat ze echt heel sterk emoties toont. Je kunt echt aan haar aflezen hoe zij zich voelt. Ze kan zich ook erg goed ‘schuldig’ voelen. Als je thuis komt en ze staat niet te wachten op jou dan weet je dat je wat gaat vinden (geplunderde vuilbak od) Ze is echt heel erg expressief.

Ze loopt eerst rustig om zodat ze een knuffel kan pakken en dan komt ze heel blij naar me toe gerend. 's ochtends als ze me wakker maakt ook, altijd inclusief knuffel in haar smoelwerk. Heel schattig 

Citaat:Wat is de favoriete outdooractiviteit van jou hond?
, kunnen we ook weer gaan canicrossen en steppen!

Citaat:Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karaktereigenschap van je hond(en)?
Flauwekul natuurlijk maar hij is wel het meest relaxed van allemaal, ook het minst stout. Hij is zo'n grote goedzak, niks is te gek voor Guinness. Altijd wel overal voor te porren en die kan ik aan alles en iedereen meegeven.
Ze is wel blind aan één oog maar dat hindert haar niet om als rugby player door het leven te gaan. Iedereen aanblaffen en tegenaan beuken tijdens het wandelen is dikke pret. Verder is ze echt super chill en leeft voor eten en haar Markies!
Mijn bankhangcollie, ze doet alles wat de BC's ook doen alleen dan de light versie. Mijn absolute zielenkind, ze kan dan ook nooit iets fout doen. Is niet van de regen en de kou en traint alleen als zij daar zin in heeft!

Een echte feestneus is het! TheJokerr schreef:Zo leuk al die verschillende karakters inclusief foto's vol emotie van de hond![]()
Wat vind je een leuke, en voor hem/haar/hen typische, karakter eigenschap van je hond(en)?
"wat leuk dat je er bent" grom met knuffel in haar bek begroeting is enkel voor een zeer select groepje mensen (mijn partner, oma's en opa's)
"Poken", als ze geen hoogte kan krijgen of een vriendje of vriendinnetje wil spelen dan gaat ze dus prikken met haar neus in de andere hond om te kijken of ze te "porren" zijn voor spel
En ze is soms een beetje een diva als ze eruit wordt gerend door andere honden![]()
![]()
[ [url=m/P2OcOu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Meer zeg ik er niet over