Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VillaNeusjes schreef:Ik maak ze zelf . En ik heb een dikke winterjas in formaat teckel van Hurtta maar in Zweden besteld omdat in Nederland de teckelmaten niet worden verkocht.
Je kunt ook op etsy kijken waar mensen ze speciaal voor lange maten maken en verkopen
Elsje123 schreef:Hoi, mag ik mij ook melden? Sinds een maandje op twee zijn wij trotse (en verliefde) baasjes van Cor. Cor is een kruising Jack Russel x tekkel, dus niet een hele, maar wel heel veel karaktertrekjes en ook het uiterlijk wel van een tekkel. Hij is gwn geweldig.
Wij hadden al twee stabijs, maar misten gwn een klein hondje dat om je heen drentelt en dat doet ie hoor. Roep je ‘Cor’, ‘Cor’, ‘Cooooooooor’, omdat je ‘m kwijt bent staat ie gwn al achter je![]()
De stabijs heten Kees en Coby, dus we wilden graag een naam met een C of een K en het is dus Cor geworden. Nu hebben we dus Kees, Coby en Cor, ons eigen KCCHet gaat net als bij een echt bedrijf: eerst melden bij het KCC, vooral geboefte!
![]()
Op de foto de eerste dag dat hij bij ons was.
[ Afbeelding ]
Gisteren is mijn dochter bezig geweest om hem op de foto te zetten en het is een modelletje hoor![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Snozzie schreef:Hi Allemaal,
Ik meld mij hier omdat wij op zoek zijn naar een kaninchen pup.
Heeft een van jullie misschien tips voor een betrouwbare fokker of hobbyfokker die een nestje op de planning heeft staan?
idylle schreef:Dat trekt weer weg is mijn ervaring. Jip is vorige maand 1 geworden en zou deze week voor de 2e x loops moeten worden volgens mijn berekeningen. Bij Jip waren ze ook mega die tepels, maar dat trok na een aantal weken weer weg (week of 4 na de loopsheid werd het minder)