Hond met gecoupeerde oren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 10:57

Gast, die hoef ik niet terug te lezen. Ik wijs er slechts op dat een groot deel van de mensen hier keer op keer hetzelfde post zonder er een volledig argument van te maken. Het is duidelijk dat sommige denken dat het niet hoort, en blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over. Dan is de discussie toch een beetje klaar?

En wat past er dan binnen mijn straatje? Ik zou dolgraag een gedegen onderzoek zien dat bevestigd dat een hond daar op lange termijn last van heeft en ik dat iedereen die pro-couperen is voor zou kunnen houden. Dat is er blijkbaar niet, dus tot die tijd koop ik liever geen gecoupeerde hond en ga ik voor rassen die ik mooi vind met volledige oren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 11:05

enzino schreef:
Gast, die hoef ik niet terug te lezen. Ik wijs er slechts op dat een groot deel van de mensen hier keer op keer hetzelfde post zonder er een volledig argument van te maken. Het is duidelijk dat sommige denken dat het niet hoort, en blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over. Dan is de discussie toch een beetje klaar?

En wat past er dan binnen mijn straatje? Ik zou dolgraag een gedegen onderzoek zien dat bevestigd dat een hond daar op lange termijn last van heeft en ik dat iedereen die pro-couperen is voor zou kunnen houden. Dat is er blijkbaar niet, dus tot die tijd koop ik liever geen gecoupeerde hond en ga ik voor rassen die ik mooi vind met volledige oren.
Lekker makkelijk. Je knipt net ff de laatste regel uit mijn bericht, terwijl er pal daarboven een argument staat. En zo staan er nog veel meer binnen dit topic.

Hoezo heb je er een gedegen onderzoek voor nodig? Je kunt toch zelf ook wel bedenken dat een dier verminken/snijden in een dier, enkel voor het oog van de mens, gewoon niet juist is? Onder geen enkele voorwaarde.

Duhelo

Re: Hond met gecoupeerde oren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 08:56

Moderatoropmerking:
Na meerdere moderatoropmerkingen moeten we helaas vaststellen dat een normale discussie in dit topic niet mogelijk is. Na overleg hebben we dan ook besloten om deze op slot te laten.