Een discussie forum waarbij je niet meer inhoudelijk mag discussiëren, tja dan houdt het op.

Kleine reactie op CP112: "Nikass en consorten" bestaat niet. Ik praat alleen namens mezelf.
Mizora komt met een interessant artikel over soa, hetgeen iets heel anders is dan een bipolaire stoornis.
Mocht het zo zijn dat de hond soa heeft, kunnen er hele andere opmerkingen en adviezen in dit topic naar voren komen, en kan er een inhoudelijk heel andere discussie ontstaan.
Maar wat de hond ook heeft, ik blijf erbij dat je een hond niet afmaakt op een vage, dubieuze diagnose. Ik zou hem dan serieus laten observeren/diagnosticeren. soa is voor zover ik weet erg moeilijk vast te stellen, dus om dat even in één gesprek te doen (waarbij de hond waarschijnlijk in de bench zit, of in elk geval alleen maar beperkt gezien kan worden) en het dan een bipolaire stoornis noemen

(Polly, wat een ontzettend kromme redenering. Volgens mij moet een deskundige in staat zijn een diagnose uit te leggen en te onderbouwen ipv het maar een andere naam geven > los van het feit dat veel mensen geen flauw idee hebben wat bipolair inhoudt)
Hier zal ik het verder bij laten, aangezien er niet meer inhoudelijk gediscussieerd mag worden en ik geen meerwaarde zie in een niet-inhoudelijke discussie.
Wat mij betreft is het jammer dat een gesprek niet "pittig" gevoerd mag worden. Maar so be it.
Fijne dag allemaal