Eigen hond bijt mij..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lay_D

Re: Eigen hond bijt mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:18

Jeetje meid wat een ellende. Iemand gaf als tip dat je beter nog even je besluiten/beslissingen kunt uitstellen en ik denk ook dat, dat het verstandigste is dit moment.

Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen en een dikke digitale knuffel geven!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:20

Jeetje wat had jij een k*tdag gehad.
Je zou idd de neiging hebben om je koffer te pakken en te vertrekken.
Dat er op de mri geen tumor te zien is wil natuurlijk niet zeggen dat de hond geen karakterfout heeft.
Is hij toch op een bizarre manier de strijd aan het aangaan.
Kom idd even tot jezelf voordat je beslissingen neemt.

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:24

Wat een ellende meis :( dit is allemaal niet niks! neem even wat rust om dit allemaal op een rijtje te zetten voor jezelf..dikke knuffel Y;( :(:)

anjali

Wat erg voor je allemaal. Ik voel met je mee en zal daarom maar geen verdere commentaren en tips geven omdat die dan misschien verkeerd zouden overkomen alhoewel ze goed bedoeld zijn.Ik hoop van harte dat alles weer ten goede zal keren.

eclair98

Man, man, man, wat krijg je nu veel op je bordje, sterkte :(:)

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:27

jeetje meid, wat een update…

Ik wil je even heel veel sterkte wensen met alles, er komt een hoop op je af ineens.
Neem even de rust om tot jezelf te komen, dit is niet niks wat er allemaal gebeurt.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:32

Jeetje TS... nou is het inderdaad wel een hele puinhoop geworden met extra ellende en vooral het onbegrip van diegene die je zou verwachten dat hij jou zou steunen.
Sterkte en hoop dat jullie er uit kunnen komen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:40

:(:) Wat een rotdag heb jij zeg.
Mijn voornaamste tip is, vertel je vriend zo snel mogelijk over je baan. Hij snapt er waarschijnlijk geen snars van waarom jij ineens zo humeurig bent. Vervolgens zou ik het, misschien even met een pauze tussendoor, pas over Bruce gaan hebben. Er is vast samen een oplossing te vinden. Ik kan me goed voorstellen dat je vriend na de laatste aanval ook wel doorheeft dat het zo niet gaat. In ieder geval veel succes!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:42

Wat een helse periode, normaal dat het huis nu vol spanning hangt! En...eerlijk...ik denk dat ik je antwoord al gelezen heb...je hebt gelijk, je staat laagste in rang. Het begon al bij de dierenarts, je vriend en hond vooraan en jij bengelt achter in de roedel. Een hond heeft niet veel nodig om dit aan te voelen.
Die hond neemt je vriend als leider, als hij zo voor Bruce opkomt (in mijn ogen dan), was mijn keuze meteen gemaakt :evaw:
Jij hebt rust nodig, ik denk niet dat je dat 'thuis' gaat vinden...ik wens je heel veel moed en sterkte in je beslissing :(:)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:54

Jeetje Laura, dat is even een andere wending van het verhaal. Ik heb in alle stilte meegelezen en kan je niet anders dan complimenten geven.
Je weet me te vinden als er wat is en je mag altijd even met quat uitwaaien in het bos als dat je helpt om even je hoofd leeg te maken .

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:21

Dit verhaal lezend kan het dus ook zijn dat niet jij maar je vriend (onbewust) het verkeerde signaal heeft afgegeven aan Bruce. Maar vreselijk irritant als je vriend niet gelijk begrijpt hoe het zit. Misschien valt het kwartje nog en ziet hij de ware aard van zijn oogappeltje. Het is niet medisch dus is het (denk ik) trainbaar. En hopelijk is hij dan snel weer de oude Bruce.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:30

Hemel TS, wat zit jij in een slechte film zeg, om t maar zo te noemen.
Ik wens je veen sterkte.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:35

Jeetje zeg wat een wending.
Probeer je vriend in ieder geval duidelijk te maken dat het voor jou zo geen leven is. Als de rust wat is terug gekeert natuurlijk.
Heel veel sterkte met de situatie

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:44

Jeetje TS, wat een ellende allemaal!

De kans is natuurlijk aanwezig dat je nu extra aan de kant gezet voelt door je vriend omdat je nu enorm emotioneel bent. Dat is begrijpelijk en daardoor lijken sommige signalen ernstiger dan ze werkelijk zijn. Zou vreselijk zijn als hierdoor je relatie over gaat.
Heb een stukje van een bokker gequote omdat dit wel echt belangrijk is, zeker door je emotie nu:
Dinopino schreef:
In de situatie waarin je nu zit moet je GEEN beslissingen nemen. Stel het uit.

Verder, goed dat je lekker thuis bleef vandaag. Even je hoofd legen en alles op een rijtje zetten. Heel veel sterkte de aankomende dagen. Bokt is een goed uitlaat punt waar je even al je stres en ellende kwijt kan, gebruik het!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:44

Ik wil je ook een dikke knuffel geven.
En wat men zei over even geen beslissingen nemen, helemaal mee eens.
Geef inderdaad aan dat je bang bent voor de hond en leg verder even de bal bij je vriend.
Succes.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:53

Jeetje meid, heel veel sterkte.......

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:57

jeetje ts wat krijg je veel op je dak zeg.. wil je even sterkte wensen!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:02

Lieve TS

Ik lees al van het begin af al mee en vind dat je alles super netjes verteld en je ook keurig verwoord naar andere.

Ik wil je heel veel wijsheid toe wensen voor de komende tijd.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:02

Heel erg veel sterkte meid! Hopelijk kom je er uit met je vriend. Ga nu niet beslissen over bruce, je bent veelste emotioneel nu. Dit gaat raar klinken, maar heb je meer info over degene die is aangevallen? Was het een vrouw? Wat voor kleren had ze aan? Wat voor parfum? Kleur haar, kleur kleding alles. Vergelijk ze met de dingen die jij aanhad toen je werd aangevallen en schrijf alles meteen op in een dagboek, zo kun je misschien een patroon herkennen.Een van die dingen zou namelijk een trigger voor bruce kunnen zijn.

Ik stap misschien een beetje hard over de problemen bij jullie thuis heen, sorry daarvoor.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:26

Jeminee, wat een verhaal! Ik heb voorlopig niet gereageerd omdat ik niks van honden en hun gedrag afweet. Maar ik weet wat af van relaties en moeilijke momenten en ik ga met een paar van mijn voorgangers mee: het is nu even een moment om af te wachten, geen beslissingen te nemen en het handelen aan je vriend over te laten. Even zien hoe dit evolueert en zelf eerst maar eens tot rust komen. :(:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:31

Sterkte....wat een nachtmerrie..... Je vriend lijkt nog te vechten tegen het onvermijdelijke. Hoop dat hij het licht ziet voordat jullie relatie echt over is. Respect voor je bereidheid het te willen delen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:33

Zo heb jij even een boel op je bordje gekregen ineens.

Ts Veel sterkte, kan even niet anders zeggen.

Ik ga met mijn voorgangers mee dat het nu geen tijd is voor beslissingen. Met al die emoties. Eerst maar even Tot rust komen.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:39

Wat een poedersuiker TS :'( Wordt er echt verdrietig van als ik je verhaal zo lees. Alles tegelijk en alles op het spel. Hopelijk gaan jullie er uit komen!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:48

pffff....dat is wat je noemt een rotdag....

Ik zou toch even goed met je vriend gaan praten, ook dat je contract niet wordt verlengd.
Verder zou ik voor mezelf een deadline afspreken, wat nog acceptabel is.
Want je kunt boos worden dat Bruce los liep, de andere kant van het verhaal is, hij laat wel zijn ware aard zien.

Bij mijn hond zag ik dat het mannelijke gedrag in fases kwam en steeds een stapje erbij.
Maar werd steeds meer reu.

Heel veel sterkte.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:15

Meid wat een zeikdag voor je.
Contract niet verlengd, rare dierenarts en vriend die het allemaal wel best vindt met de hond.

Is er geen vriendin bij wie je je hart kan luchten?

Of Bruce zijn gedrag nog kan verbeteren, geen idee.
Ik zou zo'n tikkende tijdbom niet zonder muilkorf en ketting bij mensen of dieren in de buurt laten.