Dagboek van lam Chris , van slap naar vele malen sterker!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 17:44

Afkloppen nog niet _O- , hij chilt steeds bij de konijnen in de zandbak . 60 cm is hij zo over als hij wil , hij moet wennen nog :)

Morgen even op hondsdraf jacht , is giftig. Kwam ik achter toen hij me dwong te knielen en ik vreemde paarse blaadjes zag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:10

Hmm voorlopig zit ik gebakken :P , de oppas zit er doorheen en haar lam gaat uit logeren . Gelukkig komen ouders zondag even , ben zo chagy omdat ik gewoon niet genoeg slaap en dat uit weer op Chris.

Ritme zit er sóchtends in maar overdag constant mekkeren voor melk en uit de bench willen , bloedirritant.
Dan springt en doet hij gek ,en dan weet je weer van ja daar doe je het voor. Dan denk je ja eigenlijk moet hij gewoon samen met een soortgenoot , maar dat is niet te bieden voor hem.

Morgen is hij alweer 3 weekjes oud! , dan is het donderdag 3 weken sinds ik gewoon lekker en genoeg geslapen heb wat een mijlpalen ^^. Heb vrijwilligerswerk op vrijdag en zaterdag al opgegeven , ik weet zeker dat ik echt geen kinderen wil. Al kan je die nog met de kinderwagen meenemen :')

Afbeelding

<3 Zo lief , even een stille geit zo fijn

Roosje01

Re: Dagboek van lam Chris , van slap naar vele malen sterker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:13

Waarom komt die andere dan niet bij jou dan kunnen ze elkaar bezig houden.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:23

Goed, ik zal wel weer de boeman zijn, maar het zij zo.

Het is geen hond! Dat arme dier hoort niet in een bench maar met soortgenoten buiten of in een stal waar ze de ruimte hebben.
Geen wonder dat ie helemaal gestoord aan het worden is.

Ik hoop van ganze harte dat je nu inziet dat je hier volgend jaar niet weer aan moet beginnen..
En voor nu, misschien toch maar opzoek gaan naar een meer geschikte plek... :\

Ik heb me een tijdje in kunnen houden, maar ik begin het nu gewoon zielig te vinden.
Ik heb er verdorie 7! aan de fles, hoe kun je zo gek worden van 1 lammetje dat je haar weg doet? (oppas dan).

Zet die dieren gewoon met z'n 2en terug in de dierenwei bij de rest en zoek iemand die er 4x, of desnoods 3x, er een fles in drukt. Maak je ze een stuk blijer mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:39

Helemaal gelijk , hij had niet eens een dag oud moeten worden. Maarja was een vechter en had een goede mentaliteit , hij moet gewoon uit huis.. Alsof ik een konijn alleen houd , in een klein martel hokje en alleen eten geeft en meer niet.

Ze ziet het gewoon niet dat ze samen moeten , ze zit er ook gewoon compleet door . Besef komt maar niet , hij heeft nu zijn diaree overwonnen en leeft nog ziet er goed uit is gewoon tijd voor een volgende stap. Houd van hem maar dit is niet het juiste voor me , lach het weg maar ik wil gewoon leven terug. Nu had ik al bijna niks maar wel die kleine dingen die me houvast gaven en wat sociale contacten. Zit dagen alleen thuis met hem , die alles opeet overal pist en constant mekkert. Word er zo moe en geïrriteerd van

Zij kan slapen wanneer ze wel , ze heeft 2 kinderen in de puberjaren . Ik ben maar altijd bezig , houd an hem echtmaar zo wil dit gewoon niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:11

Kun je hem niet naar een dieren opvang brengen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:43

Hij word morgen gehaald en gaat samen wonen met Bami , ik houd me maar voor dat het beter is

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:44

Beter voor Chris

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:45

Een hele verstandige beslissing! Dan kun je zelf weer je leven ordenen. Zo te lezen zit je er aardig doorheen. En je mag daar vast wel op bezoek bij chrisje komen?

Jors

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:47

Je bent een topmens Rebecca! Ik heb het hele topic meegelezen, je hebt heel wat moeite voor hem gedaan!
Chris zal er vast van genieten om een ander geit-maatje te hebben morgen, en jij kunt hem vast nog zo nu en dan opzoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:49

Ik wil hem niet opzoeken , doet zo pijn die knoop doorhakken . Alsof ik me kind dump na 3 intensieve weken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 20:50

Goeie keus denk ik. Voor jou en voor Chris.
Vind dat je ontzettend goed bezig bent (geweest) om de zorg van zo'n jong diertje op je te nemen.
Knap! Want zonder jou had Chris veel minder kans gehad op overleven. En moet je kijken hoe groot en sterk hij nu is, allemaal door jou.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:09

Komt wel goed Rebecca :j voor jullie beide is dit veel beter. Sterkte!

Ik vond toen onze kip hene ging na alle intensieve zorg het sneu, maar vond de rust die wij terug kregen ook wel heel fijn. Klaar met de zorgen en al het werk. Bij jou is er juist iets moois nu! Chris heeft het gered en ziet er geweldig uit!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:09

Lieve Rebecca,
Ik heb je hele topic gevolgd en wil je even laten weten dat ik vind dat je fantastisch werk geleverd hebt.
Je hebt er alles aan gedaan wat binnen je bereik lag, en het resultaat mag er wezen!
Dankzij jouw is Chris geworden zoals hij nu is,zonder jouw zou hij het waarschijnlijk niet gered hebben!
Wees trots op jezelf!
heel veel sterkte morgen,het is voor jou en Chris beter zo,maar snap heel goed dat het voor jou heel moeilijk is.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 05:13

colunder schreef:
Lieve Rebecca,
Ik heb je hele topic gevolgd en wil je even laten weten dat ik vind dat je fantastisch werk geleverd hebt.
Je hebt er alles aan gedaan wat binnen je bereik lag, en het resultaat mag er wezen!
Dankzij jouw is Chris geworden zoals hij nu is,zonder jouw zou hij het waarschijnlijk niet gered hebben!
Wees trots op jezelf!
heel veel sterkte morgen,het is voor jou en Chris beter zo,maar snap heel goed dat het voor jou heel moeilijk is.

Helemaal mee eens.
Rebecca, je bent een toppie! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:57

Dankje meiden :+:

Laatste ochtend een lekkere bed ochtend,op bed plassen op bed , rond sjouwen terwijl ik lekker lig te bokken en poezen pesten als ze ons storen. De was aanvallen , wat een lekkere ochtend. Het is beter zo , al een week zat ik er al mee en nu op zijn 3weekse verjaardag is de tijd rijp

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 07:59

Wees een trotse mama!
Je hebt een beestje gered van de dood, je hebt het vaak moeilijk gehad en hij heeft echt moeten vechten maar het is gelukt
Je weet wat ze zeggen, if you love someone you set them free :) Hij word nu een vrolijke geit met echte geiten vriendjes :)
Het komt wel goed schatje :(:) *schuift roos vicee toe*

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:09

Je hebt het echt top gedaan, door je goede zorgen heeft hij het gered!

Sterkte straks als hij opgehaald wordt, dat zal best even heel verdrietig zijn. Maar denk aan de mooie toekomst die hij krijgt, met vriendjes en in een weiland. Waar hij de hele dag zo gek kan doen en van zich af kan schijten en plassen als hij wil! :))
En als jij hem dan komt opzoeken dan is hij nog wat blijer, want zijn "mama" komt dan lekker knuffelen met hem. :+:

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:20

Sterkte meid!
Je hebt het prima gedaan :(:)
Straks allebei genieten van de vrijheid *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:31

Dankje dames :+:

Hij begint net vandaag met rijden,mijn arm is al uhm ja bereden :x

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 08:36

Rebecca meid, je hebt gedaan wat je moest doen en dat was toppie. :j
En aan deze beslissing doe je goed nu kan chris tot een mooie bok uitgroeien.
Wat is nou mooier da een dier wat met zijn vriendjes kan opgroeien en wie had dit 3 weken geleden verwacht ??
Denk niemand met hoe chris was dus wees trots op je zelf.
Ik ga chris ook missen hoor.
Sterkte en dikke knuffel :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 09:57

Rebecca schreef:
Dankje dames :+:

Hij begint net vandaag met rijden,mijn arm is al uhm ja bereden :x

Zie dat maar als een afscheidsknuffel van chris. :D

Sterkte straks, je hebt het geweldig gedaan.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 10:40

Jij bent vast enorm populair bij de mannen in je omgeving, Palmera _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:02

:')

Hij had wat gepikt van de waslijn , dacht die stoft en poetst zijn casa wel maar helaas.

Afbeelding

Afbeelding

Pff :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 11:03

Het blijft wel een kerel, hè?