Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ooit wil ik nog een leuke volle ras, die ook leuk met kinderen kan etc. Maar dan betaal je ook de volle prijs voor vol ras, dat zou ik dan wel weer ervoor over hebben... 
Mjelle_G schreef:Ik vind het ook een behoorlijk bedrag, in 2012 een kitten uit het dierenasiel gehaald, deze was 120 euro inclusief eerste twee inentingen, chip en de castratie die betaald werd. Je kittens zijn echt prachtig, maar ik vind 200 euro veel geld.

Net zo goed als dat ik jouw kant snap! Er zit genoeg geld in de kittens
Mjelle_G schreef:Ik vind het ook een behoorlijk bedrag, in 2012 een kitten uit het dierenasiel gehaald, deze was 120 euro inclusief eerste twee inentingen, chip en de castratie die betaald werd. Je kittens zijn echt prachtig, maar ik vind 200 euro veel geld.
tamary schreef:Mjelle_G schreef:Ik vind het ook een behoorlijk bedrag, in 2012 een kitten uit het dierenasiel gehaald, deze was 120 euro inclusief eerste twee inentingen, chip en de castratie die betaald werd. Je kittens zijn echt prachtig, maar ik vind 200 euro veel geld.
En die krijgen vaak korting voor die basis dingen. TS moet de volle mep betalen en dan zijn je kosten gewoon hoger.
) hij heeft eindelijk zijn huisje gevonden! Alleen inderdaad ineens wel heel snel....