Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit is 100% graan vrij.. En geef het nu het hele weekend en niks aan t handje! Dat Cats lovers gold, verkopen ze het dichtstbij in Rotterdam.. en ik had niet zo zin om de stad in te gaan betaald parkeren enz
Dus ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij de merken Nutram en Natural Health, en Natural health sprak mij het beste aan, wanneer Oleg het toch niet zou lusten of er "ziek" van zou worden dan mag ik het terug brengen en mag ik iets anders proberen.
Dus ik ben een blij baasje en hoop dat de kat ook blij is
:D Dus ik ben heeeeeel blij met dit merk tot nu dan
(ga er niet vanuit dat er nog iets gaat gebeuren)
Hij is na de scheiding bij ons blijven wonen, maar toen het huis verkocht was, was dit helaas niet meer mogelijk. Inmiddels heeft mijn vriend een nieuw huisje gekocht en mag hij terug komen van zijn ex, zij heeft voorlopig geen huis en kan hem dus niet onderhouden. Hij verblijft nu bij haar oma, maar hij schijnt enorm dik te zijn geworden... We laten sowieso eerst een check up doen bij de dierenarts voordat hij bij ons komt en zullen er bij de dierenarts ook naar informeren, maar weet hier iemand welk merk dieetvoeding van goede kwaliteit is?
Reusje0504 schreef:[BB-ITP] Brits X kitten Pippin!!
Ik heb een topic gemaakt van mijn lieve kitten!! Voor de geinteresseerden
Ben regelmatig langsgegaan om ze te zien opgroeien. Echt super leuk. Mijn jongste ken ik ook vanaf ik geloof 6 weken. En oh wat zijn ze leuk als het van die kleine bolletjes zijn!
jiperdepip schreef:Reusje0504 schreef:[BB-ITP] Brits X kitten Pippin!!
Ik heb een topic gemaakt van mijn lieve kitten!! Voor de geinteresseerden
Niet flauw bedoeld maar die lijkt in de verste verte niet op een Britskorthaar
veel plezier met je kitten want lief zal hij vast en zeker zijn !
moeders is een mooie blauwe poes met stamboom. Bovendien heeft ze een keurig blotched patroon net als de silver tabby's vandaar dat ik dacht dat jullie het miss leuk zouden vinden
M'n beste vriendin haar moeder heeft 2 hobby nestjes genomen. Vorig jaar (daar is hij van) en dit jaar van een lilac pointed. Ik wilde er eigenlijk nog 1 bij maar kreeg me vriend niet zo ver!
En nu word het poesje gesteriliseerd.