Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan er echt niet tegen hoor.
timokyana schreef:Sorry van gister, zat even erg in de knoop.
De nacht ging goed, gister zijn mijn ouders geweest en ook mijn moeder twijfelde.
Echter vanmorgen liet Rumba zien dat het echt niet meer gaat, de ochtenden zijn het ergst qua wakker worden en hoesten en ook vandaag waren de 10 meter die we buiten liepen teveel. Gelukkig zag ik hem aankomen en we waren net op tijd binnen waar ze weer in elkaar zakte en stil bleef liggen...
Het is tijd..hoe moeilijk ook en hoe goed ze vanmiddag ook is..Ik zou niet willen dat ze dit kreeg als ik er niet bij was en überhaupt wil ik niet meer dat ze het zo slecht heeft...
Ze is nu aan het bijkomen waarna ze hopelijk nog kan genieten van een lekkere rodi worst.
Dan nog veel knuffels.
Zelfs mijn reu is van slag, ging even bij haar kijken maar houd gepaste afstand.
Afgelopen dagen deed hij ook niets anders als haar oren poetsen en continu snuffelen aan haar gezichtje.
Hij voelt waarschijnlijk ook wel iets aan komen. Ik hoop dat alles rustig verloopt en ze waardig afscheid mag nemen zonder angst.
.(roemenie,spanje)
ons mannetje heeft opeens veel last van een voorpoot sinds gister. Geen idee of het sturing of pijn is. Het komt op en is ook zo weer weg. Vanmorgen een ramp, nu flinke pijnstillers en duimen dat het pijn is. Zo niet geen hondwaardig bestaan meer. Zou wel erg cru zijn als beide vechters het op hetzelfde moment opgeven.
) in laten slapen nadat ze was aangereden door een auto (op m'n verjaardag nog wel) Zoiets is niet waar je iemand alleen door wilt laten gaan!!! Als iemand niet sterk is hierin, ben ik het wel...... Maar we hadden daarna wel elkaar!!
fijn dat ze rustig is gegaan. Hoe is je reu er nu onder? Morgen naar het crematorium brengen, kun je nog afscheid nemen en is ze in ieder geval niet meteen al weg ook. Ga je haar daarna uitstrooien of blijft ze daar dan?