Boontje blijft hier, waarschijnlijk gaat Aagje bij Amanda wonen (maar nog niet helemaal zeker). En er komen mensen kijken voor Kanjer of Tumtum. Genoeg interesse, maar dat moet ik nog op een rijtje zetten. Amanda en het stel wat komt kijken hebben eerst nog de keuze.
Niet dat ik er eentje kan nemen hoor, was gewoon benieuwd. Wil heel graag, maar heb mijn cluppie zo wel compleet, alles reilt en zeilt nu lekker, ben bang dat als ik een 5e neem dat de boel dan weer op z'n kop staat
Haha, je weet het nooit! Het stel dat komt kijken wil het liefste Kanjer, zo van de foto's. Maar als Tumtum beter klikt, gaan ze voor hem
Anoniem
Geplaatst: 25-03-13 12:06
Ik vind Boontje echt heel leuk
Had het er dit weekend met mijn vent over, we hebben nu drie katten, en drie is de max. Twee zijn er nu 8 jaar oud, eentje is er 2. we hopen dat ze nog even meegaan, maar mocht er onverhoopt eentje overlijden (risico is er altijd, ze komen alledrie buiten), dan willen we ook voor Mandarins/Balineesjes gaan. Vind ze zo mooi
Ik liet dit weekend foto van Boontje zien, zegtie; dat lijkt wel mini-Funky (onze kat) in het bruin met lang haar
zwenneke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-13 19:25
Boon is ook geweldig
Wat leuk dat jullie dan ook voor een Mandarin/Balinees willen gaan! Ze zijn zo leuk, maar ze zijn er zo weinig. Dus ik ben heel blij dat jullie ze zo leuk vinden
Nou dat gaat nu juist weer iets beter. Eerst lukte het makkelijk haha, daarna waren ze veeeel te druk met weglopen. Nu gaan ze geluidjes en dingetjes leuk vinden, dus kun je al een beetje de aandacht trekken!