Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Ja maar precies dat is t m, jij kunt t wel op t ras afschuiven, terwijl het aan de opvoeding ligt. Net zoals eigenlijk al mijn voorbeelden in een reactie of 2 eerder.
Ja oke ALS een stef bijt, bijt die goed. Maar een rotweiler is bijvoorbeeld even 'gevaarlijk', maar omdat die toevallig niks doen doordat die wél een goeie eigenaar hebben of iets... euhhh maar nee de stafford is weer de boehman...
NWDynamite schreef:Op de laatste alinea van jouw vorige bericht gok ik.
En het is Stafford, niet Stefford, zeg ik maar even snel aangezien jullie de afkorting Stef gebruiken.
Sammy_xxs schreef:Zo jeetje zeg wat vervelend! Stom van die vrouw ook dat ze dr hond laat snuffelen en loslopen als ze weet dat dr hond bijt! Maar ik denk ook dat je weinig kan doen, erg vervelend maar aangifte doen tegen iemand waarvan je niks weet wel een beetje lastig.
Misschien kan je wel gewoon een melding maken, en als er meerdere meldingen komen dat ze uiteindelijk wel erachter komen wie die vrouw is.
Misschien zelf ook rond vragen in de buurt of iemand haar kent.
Gelukkig waren de gaatjes niet door, beterschap voor je hond
ralphtdw schreef:ik meld mij ook even in dit topic.
ik heb zelfs een engelse stafford [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maar merk dat veel mensen bang voor hem zijn en waarom
geen idee hij doet geen vlieg kwaad en voor mijn mops hond zijn ze niet bang terwijl die nog wel eens fout kan reageren.
my_precious schreef:ralphtdw schreef:ik meld mij ook even in dit topic.
ik heb zelfs een engelse stafford [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maar merk dat veel mensen bang voor hem zijn en waarom
geen idee hij doet geen vlieg kwaad en voor mijn mops hond zijn ze niet bang terwijl die nog wel eens fout kan reageren.
wat een mooie zeg!.. heeft hij een stamboom? ben benieuwd van welke fokker hij komt..
lijkt op de fokker waar ik mijn engelse staffies veel kocht vroeger.
Seven schreef:Weer zo'n onzinnig artikel teckels zijn niet agressief het zijn de baasjes die dit gedrag veroorzaken, ik ken misschien ruim 30 teckels persoonlijk en geen enkele vertoond hond agressie wel allemaal blaffen ze naar honden die ze tegen komen uit onzekerheid. Daar komt het dus veelal vandaag de meeste baasjes vinden dat niet erg wat het is een klein hondje, die onzekerheid is zeker vervelend maar om dat direct als agressie te bestempelen is onzin.
Wij mensen moeten eens leren gedrag los van rassen te zien.
my_precious schreef:ik heb inmiddels wel gebeld naar de politie en toch melding gemaakt..
ik heb buren e.d. ook gesproken en hebben de vrouw wel eens zien lopen maar weten niet wie het is.. ze houden het voor me in de gaten.
de politie heeft de melding opgenomen maar kan verder weinig doen bij geen naam en adres.
mijn teef heeft aan 1 kant van haar neus en een dikke bult zitten, ziet er wel gek uit, lijkt alsof ze gestoken is door een wesp o.i.d.
het is balen maar ik ga zeker vandaag en morgen op de zelfde tijden toch even een rondje doen om te kijken of ik die vrouw tegen kom.
neem aan dat haar hond er ook wel wat aan over gehouden heeft aangezien het een vrij grof gevecht was en mijn hond haar hond ook goed te pakken heeft gehad..
maar we moeten het afwachten.