maare foto's zijn we gek op
cocochanel en Memuska ze vinden zo'n eitje toch wel heel vreemd schijnbaar peter was dus niet de enige
ik ga het van het weekend nog eens proberen hier gaat het super peter is zo vreselijk vrolijk en lief
heerlijk zingen en fluiten alleen als er mensen binnen komen dan is hij een stuk minder spraakzamer
hij kletst dan wel vrolijk door hoor maar lang niet zo extreem als dat ik alleen met hem ben ?
ook als mijn man en kinderen er zijn is hij een stuk stiller
ze horen hem wel banketstaaf en zingen als ze thuiskomen of boven of in de badkamer zijn
ik doe altijd kusjes met peter nou dat heeft meneer snel door hoor hij doet dan zo'n kusgeluidje en dan geeft hij me echt een zoen op mijn mond
alleen hij beschouwd mij als zijn partner dus hij leegt zijn krop als hij de kans krijgt bij mij in mijn hand maare gisteren kon ik net optijd mijn hoofd wegdraaien anders had ik het midden in mijn mond gehad das iets minder
dit gedrag is niet helemaal de bedoeling geloof ik
dus ik probeer dat gedrag af te leren en het te negeren en als het heel erg is zet ik hem terug in zijn kooi kan hij effe afkoelen
dan is het weer over is toch vreselijk ik heb gewoon een klein vies geil papegaaitje

en de rest.
hahah (in zijn kooi niet hoor maar zodra hij op je hand zit bij mensen die hij net kent is hij stil)